مشخصات آیفون SE 2022؛ طراحی قبلی با جدیدترین تراشه سری A

اپل شب گذشته در مراسم آنلاین خود از جدیدترین گوشی آیفون SE 2022 رونمایی کرد. طراحی این گوشی مشابه با نسل قبلی خود است. اما به نظر می رسد این شرکت برای سخت افزار این گوشی از جدیدترین تراشه سری A استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آیفون SE 2022 […]

اپل شب گذشته در مراسم آنلاین خود از جدیدترین گوشی آیفون SE 2022 رونمایی کرد. طراحی این گوشی مشابه با نسل قبلی خود است. اما به نظر می رسد این شرکت برای سخت افزار این گوشی از جدیدترین تراشه سری A استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آیفون SE 2022 مجهز به یک نمایشگر ۴.۷ اینچی است که یک محافظ سرامیک شیلد روی آن قرار داده شده است. اپل در ساخت فریم این دستگاه از آلومینیوم استفاده کرده و با استاندارد IP67 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت می شود.

 سنسور اثر انگشت تاچ آیدی نیز توسط دکمه‌هوم پشتیبانی می شود. از مهمترین ویژگی آیفون SE 2022 می توان به استفاده از جدیدترین تراشه سری A یعنی A15 Bionic اشاره کرد. پیش از این اپل از این تراشه در سری آیفون ۱۳ نیز استفاده کرده بود. به لطف این پردازنده قدرتمند و همچنین موتور عصبی ۱۶ هسته ای آیفون SE جدید می تواند وظایف مختلف را با سرعت بیشتری انجام دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن نیز با فناوری دیپ فیوژن Deep Fusion عرضه می شود. در این گوشی به دلیل وجود چنین تراشه ای عملکرد دوربین نیز نسبت به مدل های قبلی بهتر خواهد بود. به طوری که می تواند ویدیو های 4k را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین سلفی اما همان 7 مگاپیکسل همانند نسل قبلی است. سیستم عامل آیفون اس ای به طور پیش فرض iOS 15 است. قرار است پیش فروش این محصول از ۲۰ اسفند و با قیمت 429 دلار آغاز شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال