آیفون ایکس و آیفون ۸ سیستم عامل iOS 17 را دریافت نخواهند کرد

یک افشاگر محصولات اپل می گوید سیستم عامل iOS 17 برای گوشی های آیفون ایکس و آیفون ۸ منتشر نخواهد شد. بدین ترتیب اپل از این به بعد به پشتیبانی از این دو گوشی پایان خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه که پیش از افشاگری های او در […]

یک افشاگر محصولات اپل می گوید سیستم عامل iOS 17 برای گوشی های آیفون ایکس و آیفون ۸ منتشر نخواهد شد. بدین ترتیب اپل از این به بعد به پشتیبانی از این دو گوشی پایان خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه که پیش از افشاگری های او در زمینه فناوری های اپل درست از آب در آمد می گوید پس از انتشار iOS 17 و iPadOS17 احتمالا پشتبانی از آیفون ایکس و ۸ نیز پایان خواهد یافت. همچنین اپل پشتیبانی از نسل اپل آیپد پرو ۹.۷ اینچی و ۱۲.۹ اینچی را نیز متوقف خواهد کرد. تولید این دستگاه ها به سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ برمی گردد.

پیش از این نیز شایعه ای منتشر شده بود که در آن اعلام شد سیستم عامل iOS 17 و iPadOS17 دیگر دستگاه های مجهز به پردازنده A11 Bionic و مدل های پیش از آن را پشتیبانی نمی کند.

در این بین دستگاههای دارای پردازنده A10 Fusion و نسل دوم آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی مجهز به پردازنده A10x Fusion استثنا هستند. اپل اعلام کرد دستگاه های دارای پردازنده A5 تا A11 با مشکلات نرم افزاری نظیر بوت رام مواجه هستند و این شرکت نمی تواند با بروزرسانی نرم افزاری آن را برطرف کند. به همین دلیل جیلبریک دستگاه های یاد شده به دلیل وجود این آسیب پذیری وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال