گوشی iQOO 10 پرو اولین موبایل مجهز به شارژ سریع ۲۰۰ واتی معرفی شد

iQOO 10 پرو اولین گوشی جهان که میتواند از شارژر سریع ۲۰۰ واتی پشتیبانی کند معرفی شد. نسخه استاندارد این گوشی نیز با مشخصات مشابه و با شارژر معمولی رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی iQOO 10 پرو  با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰۰ واتی معرفی شد. این گوشی دارای […]

iQOO 10 پرو اولین گوشی جهان که میتواند از شارژر سریع ۲۰۰ واتی پشتیبانی کند معرفی شد. نسخه استاندارد این گوشی نیز با مشخصات مشابه و با شارژر معمولی رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی iQOO 10 پرو  با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰۰ واتی معرفی شد. این گوشی دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از دو سلول تشکیل شده است. همچنین شارژر این دستگاه نیز به یک خروجی ۱۰ آمپر مجهز است و می‌تواند باتری این گوشی را به صورت کامل تنها در ۱۰ دقیقه شارژ کند. علاوه بر آن پشتیبانی از شارژ بیسیم ۵۰ واتی و شارژ بی سیم معکوس نیز از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است. در این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک استفاده شده است و قرار است در دو نسخه با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به فروش برسد.

iQOO 10 شامل دو نسخه استاندارد و پرو است که در مدل استاندارد نیز از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و شارژر ۱۲۰ واتی استفاده شده است. بنابراین این باتری می‌تواند در ۱۹ دقیقه به شارژ کامل برسد و از شارژ بیسیم پشتیبانی نمی کند. در پنل پشتی نیز دوربین های سه گانه قرار گرفتند که سنسور اصلی همان ۵۰ مگاپیکسلی GN5ا ست. نمایشگر آن نیز از نوع 6.78 اینچی خواهد بود که در نسخه پرو با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز ارائه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال