شرکت IQOO با برند چینی ویوو ادغام می‌شود

شرکت چینی تولید کننده گوشی های هوشمند ویوو قصد دارد با زیرمجموعه تجاری خود ادغام شود. این اقدام با هدف کاهش هزینه ها و افزایش کارایی انجام میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش های منتشر شده ویوو و ایکو در بخش هایی مانند تحقیق و توسعه، زنجیره تامین و تدارکات […]

شرکت چینی تولید کننده گوشی های هوشمند ویوو قصد دارد با زیرمجموعه تجاری خود ادغام شود. این اقدام با هدف کاهش هزینه ها و افزایش کارایی انجام میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش های منتشر شده ویوو و ایکو در بخش هایی مانند تحقیق و توسعه، زنجیره تامین و تدارکات رسانه ای با یکدیگر مشترک بودند. البته عملکرد آن ها در زمینه های مانند برنامه ریزی های تولید مستقل بوده است. در این اقدام قرار است تیم های تجاری دو طرف با یکدیگر ادغام شود. البته هنوز مشخص نیست ایکو بصورت یک واحد تجاری جداگانه به فعالیت ادامه خواهد داد یا خیر. طبق گفته یک منبع آگاه از ویوو، مدیران ارشد فروشگاه های مستقل ایکو را تعطیل خواهند کرد.

جدیدترین داده های بازار برندهای چینی در بخش گوشی های هوشمند کاهش فروش بین ۴.۲ تا ۲۳.۵ درصد با تجربه رشد منفی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد. در این بین تنها کاهش فروش شیائومی از کاهش کلی در بازار گوشی های هوشمند کمتر بوده است. در حال حاضر ویوو پنجمین برند در بازار بزرگ گوشی های هوشمند چین محسوب میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال