ظرفیت شبکه انتقال زیرساخت کشور دوبرابر می‌شود

‌لطف‌الله سبوحی، معاون شرکت زیرساخت از افزایش ظرفیت شبکه انتقال زیرساخت تا روز جهانی ارتباطات (27 اردیبهشت 96) به 2 برابر وضعیت موجود (10 هزار گیگ) خبر داد و گفت: با این اقدام اهداف رشد ترافیک مورد نظر تا سال 96 یا اواسط 97 پاسخ داده می‌شود. وی گفت: در پروژه افزایش 2.5 برابری شبکه […]

‌لطف‌الله سبوحی، معاون شرکت زیرساخت از افزایش ظرفیت شبکه انتقال زیرساخت تا روز جهانی ارتباطات (27 اردیبهشت 96) به 2 برابر وضعیت موجود (10 هزار گیگ) خبر داد و گفت: با این اقدام اهداف رشد ترافیک مورد نظر تا سال 96 یا اواسط 97 پاسخ داده می‌شود.

وی گفت: در پروژه افزایش 2.5 برابری شبکه انتقال زیرساخت برای نخستین بار اینترفیس‌های تدریجی 100G به کار برده شده است و برای نخستین‌بار در سوئیچینگ لایه انتقال علاوه بر فناوری اپتیکال،‌ فناوری الکتریکال نیز استفاده شده است.

به گفته سبوحی، با این پروژه جداسازی شبکه گت‌وی بین‌الملل از شبکه ملی اطلاعات فراهم خواهد شد. این پروژه از زمان ترخیص تجهیزات تا نصب و راه‌اندازی 4 ماه زمان برده که اجرای سریعی داشته است.

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: با مجموع این اقدامات می‌توانیم پیش‌بینی رشد عظیم تبادل ترافیک در کشور را پاسخگو باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال