چرا هنوز پروازهای ایران به چین برقرار است؟

با توجه به دستورات صادر شده وزیر بهداشت مبنی بر تعلیق پروازهای ایران به چین، هنوز پروازهای یک ایرلاین برقرار است. با گسترش و شیوع ویروس کرونا در چین و ابتلای بیش از 10 هزار نفر در این کشور، تصمیماتی مبنی بر توقف پروازهای رفت و برگشت به کشور چین در یک نشست اضطراری گرفته […]

با توجه به دستورات صادر شده وزیر بهداشت مبنی بر تعلیق پروازهای ایران به چین، هنوز پروازهای یک ایرلاین برقرار است. با گسترش و شیوع ویروس کرونا در چین و ابتلای بیش از 10 هزار نفر در این کشور، تصمیماتی مبنی بر توقف پروازهای رفت و برگشت به کشور چین در یک نشست اضطراری گرفته شد. در این نشست که وزرای وزارت راه، وزارت امور خارجه، وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و همچنین وزیر و سخنگوی دولت حضور داشتند، توقف پروازها به چین برای جلوگیری از شیوع همه گیری جدید در کشور گرفته شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز، در حالی توقف کلیه پروازها به چین و بالعکس گرفته شده که انتشار ویدئویی در فضای مجازی نشان می دهد مسافران چینی برای برگشت به کشورشان ازایرلاین های ایرانی استفاده می کنند. این در حالیست که کلیه ایرلاین های دیگر کشورها پرواز به کشور چین را ممنوع کرده اند و تنها هواپیمایی ماهان از ایران این مسئولیت را برعهده گرفته است.

با توجه به اعلام وضعیت اضطراری سازمان بهداشت جهانی و مرگ بیش از 300 نفر در چین بر اثر ابتلا به این ویروس، هواپیمایی ماهان همچنان پرواز به این کشور متوقف نکرده و برای فردا نیز یک پروزاز دیگر ثبت شده است. عرب نژاد مدیرعامل هواپیمایی ماهان اعلام کرد قصد دارد تا همکاری خود با چینی ها را ادامه دهد. معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی نیز پس از این موضوع اعلام کرده که پروازهای هواپیمایی ماهان به چین برای برگرداندن دانشجویان ایرانی بوده و به ماهان اجازه داده شده تا در این پروازهای محدود و کنترل شده چند اتباع چینی را نیز به کشورشان برگرداند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال