ایران در لیست تحریم بزرگترین استخر استخراج اتریوم جهان

اترماین به عنوان بزرگترین استخر ماینینگ اتریوم دنیا فهرستی از کشورهای تحریم شده توسط این شرکت را منتشر کرد که ایران نیز در بین کشورهایی مانند روسیه، افغانستان، کامبوج و عراق قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اترماین اکنون با ۳۰ درصد هش ریت شبکه اتریوم به عنوان بزرگترین استخر ماینینگ […]

اترماین به عنوان بزرگترین استخر ماینینگ اتریوم دنیا فهرستی از کشورهای تحریم شده توسط این شرکت را منتشر کرد که ایران نیز در بین کشورهایی مانند روسیه، افغانستان، کامبوج و عراق قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اترماین اکنون با ۳۰ درصد هش ریت شبکه اتریوم به عنوان بزرگترین استخر ماینینگ اتریوم دنیا شناخته می شود. اما به نظر می‌رسد با انتشار لیستی از کشورهای تحریم شده دیگر کاربران ایرانی به آن دسترسی نخواهند داشت.

 به گزارش poolwatch هم اکنون اترماین حدود  375,615 ماینر با هش ریت 31 درصد دارد. البته بنظر می رسد تصمیم اخیر اتخاذ شده این شرکت و عدم دسترسی با توجه به مقررات بازارهای مالی گرفته شده و علاوه بر ایران کشورهای دیگری همچون مغولستان، میانمار، نیکاراگوئه، کره شمالی، پاکستان، پاناما، سوریه، یمن و زیمباوه و دیگر کشورها نیز در لیست تحریم‌های اینستا اخر قرار گرفتند. پیش از این نیز کاربران ایرانی از عدم دسترسی به این استخر خبر داده بودند و اکنون پس از گذشت یک هفته و عملی شدن این تصمیم اکنون ماینرهای ایرانی دیگر امکان دسترسی به حساب های کاربری خود را ندارند. حتی استخراج شده های قبلی نیز مسدود شده و توسط ماینرها قابل دسترسی نیست. در روزهای اخیر بسیاری از استخر های دیگر نیز مانند Flexpool تصمیم به تحریم برخی کشورها از جمله روسیه گرفتند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال