همکاری ایرانسل در آموزش مجازی

ایرانسل اعلام کرده است تعرفه ترافیک سامانه های آموزش مجازی به یک سوم کاهش پیدا کرده است و ارائه دهندگان آموزش از راه دور می توانند از طریق لنز(تلویزیون اینترنتی ایرانسل) به آموزش مجازی بپردازند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ایرانسل برای کمک به موضوع آموزش از راه دور قصد دارد تا با کاهش […]

ایرانسل اعلام کرده است تعرفه ترافیک سامانه های آموزش مجازی به یک سوم کاهش پیدا کرده است و ارائه دهندگان آموزش از راه دور می توانند از طریق لنز(تلویزیون اینترنتی ایرانسل) به آموزش مجازی بپردازند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ایرانسل برای کمک به موضوع آموزش از راه دور قصد دارد تا با کاهش تعرفه ترافیک برای ارائه دهندگان این آموزش، وظیفه اجتماعی خود را انجام دهد. در این اعلامیه همچنین بیان شده است که تمامی کاربران با هر سطح کیفیت از اینترنت می توانند بالاترین کیفیت آموزش مجازی را دریافت کنند.

ایرانسل پیش از این برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کارمندان خود را ملزم به دورکاری کرده بود. کلیه دانشگاهها و مرازکز علمی، همچنین خدمات دهندگان آموزش از راه دور می توانند درخواست خود را به نشانی  info@mtnirancell.ir ایمیل کنند.

تلویزیون اینترنتی ایرانسل با آرشیو یک هفته ای برنامه های آموزشی تلویزیون رسمی به کاربران کمک کرده است تا بتوانند از این برنامه های آموزشی نهایت استفاده را داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال