بیانیه ایرانسل در مورد خروج شرکت MTN از خاورمیانه

پس از انتشار خبر خروج شرکت مخابراتی  MTN از ایران، شرکت ایرانسل طی یک بیانیه این موضوع را برای مشترکان خود شفاف سازی کرد و اعلام داشت پس از خروج این شرکت اوضاع کاربران تغییری نخواهد یافت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایرانسل با انتشار بیانیه ای به عنوان سهامدار اصلی شرکت […]

پس از انتشار خبر خروج شرکت مخابراتی  MTN از ایران، شرکت ایرانسل طی یک بیانیه این موضوع را برای مشترکان خود شفاف سازی کرد و اعلام داشت پس از خروج این شرکت اوضاع کاربران تغییری نخواهد یافت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایرانسل با انتشار بیانیه ای به عنوان سهامدار اصلی شرکت MTN به کلیه سوالات مشترکان این شرکت پاسخ داده است.

در این بیانیه آمده است شرکت MTN برای خروج از ایران تعجیلی ندارد و کلیه کاربران فعال ایرانسل از این بایت هیچگونه نگرانی نداشته باشد. زیرا سهام شرکت  MTN در چند مرحله و به مدت حداکثر ۵ سال واگذار خواهد شد و تا آن زمان همکاری با MTN مانند گذشته ادامه دارد. اکنون ایرانسل حدود ۵۱.۷ کاربر فعال دارد و خبر خروج MTN از خاورمیانه باعث نگرانی این تعداد کاربر شده است. این در حالی است که اسنپ نیز پیش از این اعلام کرده بود در حال حاضر MTN قصد خروج از گروه سهامداران اسنپ را ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال