پاسخ ایرانسل به صحبت های مدیران باشگاه استقلال

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، ایرانسل با انتشار بیانیه ای رسمی، به صحبت های باشگاه استقلال مبنی بر اینکه پیش پرداختی 198 میلیارد ریالی به این باشگاه داشته است، واکنش نشان داد. این بیانیه در پاسخ به صحبت های مدیران باشگاه استقلال منتشر شده است و در خصوص روابط مالی طرفین […]

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، ایرانسل با انتشار بیانیه ای رسمی، به صحبت های باشگاه استقلال مبنی بر اینکه پیش پرداختی 198 میلیارد ریالی به این باشگاه داشته است، واکنش نشان داد. این بیانیه در پاسخ به صحبت های مدیران باشگاه استقلال منتشر شده است و در خصوص روابط مالی طرفین شفاف سازی لازم را انجام مید هد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

“پیرو اخبار منتشر شده در خصوص تعیین تکلیف مسائل مالی فی‌مابین ایرانسل و باشگاه استقلال، لازم به شفاف‌سازی است که ایرانسل تا پایان مرداد ماه، مبلغ ۱۹۸ میلیارد ریال پیش‌پرداخت تسویه نشده به باشگاه استقلال داشته و هیچ‌گونه بدهی به باشگاه استقلال ندارد. تاکنون در دوره‌های مختلف، پیش‌پرداخت‌هایی به باشگاه‌ استقلال داده شده تا مشکلات این تیم برطرف شود. در آخرین نوبت، در تاریخ ۲۲ خردادماه سال جاری، ایرانسل ۱۰۰ میلیارد ریال به این باشگاه پرداخت کرده است. از مجموع پرداخت‌های ایرانسل به این باشگاه، هنوز ۱۹۸ میلیارد ریال مستهلک نشده است.

باشگاه استقلال از محل درآمد سامانه هواداری ۳۰۳۰، پیش‌پرداخت‌های دریافتی خود از ایرانسل را تسویه و مستهلک می‌کند که از مجموع پیش پرداخت‌ها در حال حاضر ۱۹۸ میلیارد ریال باقی مانده است. با توجه به مصاحبه‌های مدیران باشگاه استقلال علیه اسپانسری ایرانسل، متأسفانه درآمدهای سامانه هواداری باشگاه استقلال رو به کاهش است. همچنین لازم به تاکید است که حساب‌های مالی فی‌مابین با باشگاه استقلال کاملاً شفاف بوده و به صورت دوره‌ای برای باشگاه و مقام عالی وزارت ورزش وجوانان ارسال می‌شود و همچون گذشته آمادگی هرگونه بررسی مشترک بر روی جزئیات آن وجود دارد”.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال