کاربران ایرانی دیسکورد از ماه آینده امکان استفاده از این پلتفرم را نخواهند داشت

در بروزرسانی جدید شرایط استفاده از سرویس دیسکورد که از تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۱ عملیاتی خواهد شد کاربران کشورهایی نظیر ایران امکان دسترسی به این پلتفرم را نخواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در بروزرسانی شرایط استفاده از سرویس نرم افزار دیسکورد، کاربران ایرانی همانند کاربران برخی دیگر کشورها در استفاده […]

در بروزرسانی جدید شرایط استفاده از سرویس دیسکورد که از تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۱ عملیاتی خواهد شد کاربران کشورهایی نظیر ایران امکان دسترسی به این پلتفرم را نخواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در بروزرسانی شرایط استفاده از سرویس نرم افزار دیسکورد، کاربران ایرانی همانند کاربران برخی دیگر کشورها در استفاده از این برنامه تحریم خواهند شد. با توجه به محبوبیت این سرویس در جهان و در ایران و تعداد زیاد کاربران آن در کشورهای مختلف کاربران ایرانی از سوی این سرویس تحریم شده و از ماه آینده امکان استفاده از آن را نخواهد داشت.

این سیاست ها در وبسایت دیسکورد در بخشی به نام  Export Controlقرار دارد که کاربران باید شرایط آن را قبول کنند.

 این شرایط شامل قوانین کنترل و محدودیتهای واردات و صادرات، قوانین اتحادیه اروپا، مقررات وزارت بازرگانی ایالات متحده و تحریم‌های اقتصادی آن است. بدین ترتیب کلیه کاربران با قبول آن نباید نقض کننده این قوانین باشند. این نشان می‌دهد هرگونه تحریم از سوی این مراکز کاربران را دچار مشکل خواهد کرد.

 به گفته دیسکورد کاربران مناطق کره شمالی، کوبا، ایران، سوریه و منطقه کریمه با این بخش مشکل خواهند داشت. با توجه به چنین قوانین و مقررات و محدودیت های اعمال شده کاربران ایرانی در استفاده از این سرویس تحریم هستند. هنوز مشخص نیست دیسکورد تا چه حد در رابطه با تحریم کاربران ساکن ایران جدی است و آیا کاربرانی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند نیز شامل این محدودیت خواهند بود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال