اسپری نانویی آب گریز ساخت ایران

این اسپری حاوی نانوذرات با ایجاد یک پوشش آب گریز روی شیشه میتواند به بهتر شدن دید راننده در حین رانندگی کمک کند. این اسپری با ایجاد یک پوشش روی سطح می تواند دفعات شستشو را کاهش دهد و بدین ترتیب در مصرف آب نیز صرفه جویی خواهد شد.از این اسپری علاوه برشیشه، بر روی […]

این اسپری حاوی نانوذرات با ایجاد یک پوشش آب گریز روی شیشه میتواند به بهتر شدن دید راننده در حین رانندگی کمک کند. این اسپری با ایجاد یک پوشش روی سطح می تواند دفعات شستشو را کاهش دهد و بدین ترتیب در مصرف آب نیز صرفه جویی خواهد شد.از این اسپری علاوه برشیشه، بر روی سطوح سرامیکی نیز میتوان استفاده کرد.

  به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شرکت هومان شیمی پارس با تولید این اسپری به دید بهتر راننده در زمان بارندگی کمک کرده است. سید شمس‌الدین مصطفوی نسب، مدیر عامل این شرکت در مورد این اسپری می گوید: این محلول قابلیت تولید 1000 تن در سال را خواهد داشت و بسته به نیاز و سفارش مشتری تولید خواهد شد. هم اکنون این اسپری علاوه بر استقبال داخلی، مورد توجه کشورهای همسایه نیز قرار گرفته است.

در ساخت این محلول از نانو ذرات سیلیس استفاده شده است که رفتار آب گریز محلول را باعث می شود. با استفاده از این محلول قطرات آب بصورت کروی روی شیشه به پائین می چکد و علاوه بر آن گرد و غبار نیز از روی آن شسته خواهد شد و دیگر نیاز به شستن شیشه نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال