محققان ایرانی نرم افزاری برای شناسایی ایمنی جاده ها ساختند

محققان کشورمان با هدف شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نوعی نرم افزار جدید ساختند که قادر است علاوه بر شناسایی نقاط حادثه خیز نحوه ترمیم آن را نیز نشان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت دانش بنیان داخلی یک نرم افزار هوشمند طراحی کرده که با کمک آن می توان ایمنی […]

محققان کشورمان با هدف شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نوعی نرم افزار جدید ساختند که قادر است علاوه بر شناسایی نقاط حادثه خیز نحوه ترمیم آن را نیز نشان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت دانش بنیان داخلی یک نرم افزار هوشمند طراحی کرده که با کمک آن می توان ایمنی جاده ها را ارتقا بخشید. مدیرعامل این شرکت در توضیح این نرم‌افزار تولید شده گفته است: با توجه به لزوم ایمنی جاده‌ها در زندگی امروزی و توسعه شبکه راه ها نیاز به ایمن‌سازی جاده‌ها است.

 به همین دلیل این نرم افزاری طراحی شد تا بتوان در هر نقطه از یک محور حادثه خیز نقاط با ریسک بالا شناسایی شده و حتی نحوه ترمیم آن نقطه نیز پیشنهاد شود. در این نرم افزار از ابزارهایی برای نشان دادن ایمنی عملکردی و تاثیر آن بر طراحی هندسی روی راه‌ها استفاده شده است. این نرم افزار علاوه بر طراحی بزرگراه و بررسی ایمنی جاده، امکان پیش‌بینی تصادفات را نیز فراهم خواهد کرد تا قبل از اجرای راه، محل حادثه خیز یا میزان تصادفات در آن مشخص و بررسی شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال