سرویس «آوا»، کامل‌ترین جویشگر صوتی ایران راه‌اندازی شد

علی محمد زارع بیدکی، مدیر طرح موتور جستجوگر بومی از راه‌اندازی جستجوگر موسیقی « آوا» با خزش ۲ میلیون فایل صوتی، روی موتور جستجوی بومی پارسی جو خبر داد. وی با اشاره به اینکه سرویس «آوا» کامل‌ترین جویشگر صوتی ایران و کشورهای فارسی زبان است، گفت: این سرویس با پوشش انبوهی از فایل‌های صوتی قادر […]

علی محمد زارع بیدکی، مدیر طرح موتور جستجوگر بومی از راه‌اندازی جستجوگر موسیقی « آوا» با خزش ۲ میلیون فایل صوتی، روی موتور جستجوی بومی پارسی جو خبر داد.

وی با اشاره به اینکه سرویس «آوا» کامل‌ترین جویشگر صوتی ایران و کشورهای فارسی زبان است، گفت: این سرویس با پوشش انبوهی از فایل‌های صوتی قادر است در کمترین زمان، آهنگ مورد نظر را در اختیار کاربر قرار دهد بی‌آنکه جستجوکننده درگیر صفحات و تبلیغات مزاحم شود.

طبق اظهارات مدیر طرح موتور جستجوگر بومی، از جمله ویژگی‌های این سرویس جستجوگر می‌توان به  انتخاب کیفیت‌های پخش، به روز بودن موزیک‌ها، جستجو بر اساس نام، خواننده، متن موزیک و نام آلبوم و ساختن لیست موزیک‌های مورد علاقمند اشاره کرد.

زارع بیدکی همچنین اظهار داشت: باتوجه به هوشمندی موتور جستجوگر بومی پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بالغ بر ۳۰۰ هزار فایل صوتی دیگر به این سرویس افزوده شود.

وی با بیان اینکه سرویس «آوا» به‌طور کامل با جستجوگر پارسی‌جو یکپارچه شده، افزود: اگر کاربر در خود جستجوگر نیز به‌دنبال موسیقی مورد نظر خود باشد، در صفحه نتایج، علاوه بر نمایش سایت‌، لینک پخش و دانلود آن موسیقی در باکس مجزایی نمایش داده می‌شود.

مدیر طرح موتور جستجوگر بومی تصریح کرد: با گستردگی دنیای وب به نظر می‌رسد که برای یافتن و یا دانلود موسیقی و فایل صوتی چندان کار دشواری پیش رو نیست اما هرگاه که کاربر برای یافتن موزیک مورد نظر خود تلاش می‌کند با انبوهی از نتایج نامرتبط و سایت‌های تبلیغاتی روبرو می‌شود که زمان و انرژی زیادی می‌گیرد به همین دلیل تلاش شده با خزش های هوشمند، این نقیصه در جستجوگر ملی به صفر برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال