کاربران ایرانی ۷۰ درصد از نام کاربری و یوزرنیم های تلگرام را به کانالهای غیرفعال اختصاص دادند

پاول دورف در پست اخیر خود در کانال تلگرامی اعلام کرد ۷۰ در صد نام های کاربری و یوزرنیم های تلگرام به کانال های ایرانی غیر فعال تعلق دارد. اما در آینده این شرایط دچار تغییر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کانال های غیرفعال ایرانی تعداد بیشماری از […]

پاول دورف در پست اخیر خود در کانال تلگرامی اعلام کرد ۷۰ در صد نام های کاربری و یوزرنیم های تلگرام به کانال های ایرانی غیر فعال تعلق دارد. اما در آینده این شرایط دچار تغییر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کانال های غیرفعال ایرانی تعداد بیشماری از یوزرنیم های تلگرام را رزرو کرده بودند. دورف می گوید با این اقدام گورستانی از یوزرنیم های غیر فعال ایجاد شد که در اثر آن بسیاری از کاربران در سراسر جهان نتوانستند برای کانال ها یا حساب های شخصی خود به  آدرس عمومی مناسب دست پیدا کنند.

حتی امکان دستیابی به این یوزرنیم ها وجود نداشت زیرا صاحبان آنها پاسخی نمی‌دادند و یا کلاهبرداری انجام می شد. قرار است از اواسط ماه جاری میلادی شرایط تغییر کند و تلگرام آدرس های عمومی مربوط به کانال های غیرفعال یکسال گذشته و یا خالی را حذف خواهد کرد. به گفته دورف قرار است 99 درصد از این یوزرنیم ها بصورت مجدد استفاده شود. اما این باز برای استفاده محدودیت های جغرافیایی و الگوریتمی ایجاد می شود تا کاربران سراسر جهان بتوانند از آنها استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال