امکان انتشار پست در اینستاگرام همزمان با سه اکانت دیگر ممکن شد

اکنون اینستاگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا به طور همزمان از یک اکانت به همراه سه اکانت دیگر پست منتشر کنند. این قابلیت برای نخستین بار در سال ۲۰۲۱ با هدف همکاری در انتشار پست ها در اختیار کاربران قرار گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تغییر جدید اینستاگرام با […]

اکنون اینستاگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا به طور همزمان از یک اکانت به همراه سه اکانت دیگر پست منتشر کنند. این قابلیت برای نخستین بار در سال ۲۰۲۱ با هدف همکاری در انتشار پست ها در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تغییر جدید اینستاگرام با نام Collab به کاربران اجازه می دهد تا یک پست را با سه اکانت دیگر در انتشار شریک شوند. طبق اعلام رسمی صفحه Creator در اینستاگرام، انتشار پست های مشارکتی آسان تر شده و از این پست همه اکانت ها چه خصوصی و چه عمومی می توانند پست هایی با حداکثر سه اکانت مشترک دیگر منتشر کنند. به گفته اینستاگرام مشارکت در انتشار پست ها توسط دیگر اکانت ها باعث افزایش بازدید پست ها خواهد شد.

این ویژگی اکنون در قسمت افزودن پست قرار دارد و پس از قراردادن محتوا و ویرایش آن با زدن گزینه نکست و گزینه Tag People و Invite collaborator می توان سه نفر دیگر را نیز برای انتشار پست های مشارکتی انتخاب و دعوت کرد. سپس با انتخاب گزینه Done و Share علت هذبر انتشار پست، دعوتنامه آن برای اکانت های دیگر نیز ارسال می‌شود. در صورت پذیرش نام اکانت های آنها نیز روی پست قابل مشاهده خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال