امکان جستجوی قیمت سهام و رمزارزها در توییتر فراهم شد

کاربران توییتر از این پس می توانند با کمک نوار جستجوی توییتر قیمت سهام شرکت ها و یا رمز ارزها را در این پلتفرم جستجو کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از قابلیت های مهم توییتر که پس از ورود ماسک به این شرکت ارائه شده است جستجو و مشاهده قیمت […]

کاربران توییتر از این پس می توانند با کمک نوار جستجوی توییتر قیمت سهام شرکت ها و یا رمز ارزها را در این پلتفرم جستجو کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از قابلیت های مهم توییتر که پس از ورود ماسک به این شرکت ارائه شده است جستجو و مشاهده قیمت سهام شرکت ها و رمز ارزها است که از طریق نوار جستجو قابل مشاهده است.کاربران می توانند بطور لحظه ای قیمت قیمت سهام و رمز ارزها را جستجو کنند. در زمان جستجو بابد نماد سهام شرکت و یا رمز ارز وارد شود. پس از آن تصویر ثابتی پدیدار می شود که قیمت روز را بهمراه نمودار نشان می دهد. این نمودار بدون اطلاعاتی روی محورها است و بنظر می رسد تنها برای نشان دادن میزان قیمت ها در نظر گرفته شده است. پس از نمایش نیز می توان با گزینه View on Robinhood اطلاعات حزئی تری نیز بدست آورد.

طبق اعلام جین منچون وونگ، محقق اپلیکیشن ها، لوگوی به نمایش درآمده در زمان جستجو در توییتر نشان می دهد این اطلاعات از وبسایت معروف تریدینگ ویو دریافت می شود. هنوز توییتر در مورد همکاری خود با این شرکت ها اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

از زمان ورود ماسک به توییتر و شروع هرج و مرج ها این تنها قابلیت معنی است که در این شبکه اجتماعی ارائه شده است. ایلان ماسک اخیرا در مورد سمت مدیر عاملی خود در توییتر نظرسنجی ای را در حساب کاربری خود برگزار کرد که ۵۷ درصد از کاربران در مورد کناره گیری وی نظر مثبت داشتند. وی پس از این موضوع در توییتی اعلام کرد به محض اینکه فردی پیدا شود تا این شغل را قبول کند، از این سمت استعفا خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال