مشاوره فناوری اطلاعات – راهنمای کامل انتخاب بهترین شرکت

یک مورد که بسیاری از صاحبان تجارت با آن دست و پنجه نرم می کنند پیدا کردن یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات متناسب با نیازهای آن ها در زمینه ی فناوری اطلاعات است. در کنار مدیریت چالش های روزمره که در طی معاملات عادی به وجود می آیند ، آنها همچنین باید با چالش یافتن […]

یک مورد که بسیاری از صاحبان تجارت با آن دست و پنجه نرم می کنند پیدا کردن یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات متناسب با نیازهای آن ها در زمینه ی فناوری اطلاعات است. در کنار مدیریت چالش های روزمره که در طی معاملات عادی به وجود می آیند ، آنها همچنین باید با چالش یافتن یک مشاور آی تی که دارای آگاهی و تجربه کافی داشته باشد و مقرون به صرفه نیز باشد، مواجه شوند. در حالی که هیچ تضمینی برای درست بودن انتخاب وجود ندارد، در بخش زیر برخی از خصلت های اصلی که هنگام انتخاب شرکتی مورد جستجو قرار گیرد، فهرست شده است.

فاکتورهای انتخاب شرکت مشاوره فناوری اطلاعات

تجربه بالا

معمولاً، بهترین شرکتهای مشاوره فناوری اطلاعات شرکت هایی می باشند که مدت هاست در این زمینه فعالیت دارند. در مسائل مربوط به فناوری اطلاعات، تجربه عملی حرف اول را می زند. استخدام کسانی که تازه فارغ التحصیل شده اند با حقوق و هزینه کم تر وسوسه انگیز می باشد. اما شما از این کار خودداری کنید. حتی اگر فارغ التحصیلان جدید در مورد مسائل مربوط به فن آوری اطلاعات قابل قبولی دارند، اما تجربه لازم برای پیاده کردن و در عمل به کار بردن اطلاعاتشان در دنیای واقعی را ندارند. این می تواند منجر به اشتباهات یا تاخیرات غیر ضروری بشود که ممکن است تاوان داشته باشد. اگرچه دنیای فناوری اطلاعات دائما در حال تغییر و توسعه می باشد، اما بهترین تصمیم انتخاب شرکت با تجربه ای است که مدتی است در این زمینه فعالیت دارد.

دانش و تخصص به روز

همانطور که مهم است که به دنبال شرکتی باشیم که به خوبی تثبیت شده باشد به همان اندازه مهم است که از به روز بودن شرکت با پیشرفته ترین فناوری ها مطمئن شوید. در حال ایده آل، آن ها می بایست به طور مداوم به دنبال برنامه های تحصیل و تمرین باشند تا درباره فناوری های نو و حتی آینده مطلع بمانند. دنبال شرکت هایی باشید که مجوز استفاده از جدید ترین فناوری ها را دارند. کار کردن با شرکت مشاوره فناوری اطلاعات که به کارمندان به طور پیوسته تمرین و مجوز می دهد با ارزش است زیرا این نشان می دهد که آن ها نسبت به سرویس و خدماتی که به کلاینت یا مشتریشان می دهند متعهد هستند.

اعتبار بالا

شرکت های تجاری هنگام کار با کارگران قراردادی و مشاوران خارج از شرکت باید احتیاط کنند. هنگام برون سپاری کار آی تی سطح مهارت و تخصص شرکت به تجارت خودمان بر می گردد و تاثیر می گذارد. به همین دلیل انتخاب یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات که از اعتبار بالایی برخوردار باشد ، بسیار اهمیت دارد. برای انتخاب یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات که دارای شهرت خوبی است ، شرکت آی تی سنت لوئیس را بررسی کنید.
قبل از تصمیم گیری در مورد همکاری با یک شرکت مشاوره، از زمان تاسیس این شرکت مطلع شوید. هم چنین در مورد خدماتی که در آنها تخصص بیش تری دارند اطلاعات بیش تری کسب کنید. از آنها بخواهید تا پروژه های گذشته شان را برای شما به اشتراک بگذارند تا مطمئن شوید که آنها قادر به عمل کردن وعده های خود هستند. با آنها صحبت کنید که آیا کارشان را تضمین می کنند یا خیر. صاحبان تجارت با انتخاب یک مشاوره فناوری اطلاعات با اطلاعات بالا ، با تجربه و با احترام ، می توانند به حفظ اعتبار شرکت خود نیز کمک کنند.

قیمت منطقی

در دنیای واقعی ، محدودیت های بودجه اغلب نقش مهمی در فرآیند قیمت گذاری دارند و صاحبان تجارت را مجبور به سازگاری می کنند. کار برون سپاری در زمینه فناوری اطلاعات یک گام پس انداز خوب برای شرکت است زیرا معمولاً استخدام یک مشاور خارجی به جای آوردن کارمندان تمام وقت ارزانتر است.

در عین حال ، از انتخاب ارزان ترین مشاور دوری کنید. معمولاً بهترین شرکت ها نرخ بالاتری نیز دارند. اگرچه که اآن ها موجب هزینه ی بیش تری می شوند اما می توانند مشکل را از ریشه و اساس از بین ببرند و احتمال این که دیگر به مشکلی بر بخورید را کاهش دهند. بسیاری از مشاوران آی تی با ارائه نرخهای بسیار پایین سعی در جذب بهتر مشتری دارند. متاسفانه آن ها ممکن است از دانش، تجربه، تخصص و مهارت کافی برای پاسخگویی به مشکلات شما برخوردار نباشند. اجازه ندهید هزینه تنها عامل محرک و موثر بر فرآیند تصمیم گیری باشد. به جای آن، هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شرکتی انتخاب مناسبی هستد یا نه ، بر تجربه ، شهرت و تخصص یک شرکت تأکید بیش تری کنید. هنگام در نظر گرفتن هزینه ها ، سعی کنید موضوع را کامل و از همه زوایا بررسی کنید. شاید پرداخت مبلغ بیش تری در ازای خدمات با کیفیت بهتر از هزینه های کم تر اما مکرر در طول زمان باشد. بیش تر سرمایه گذاری ها در آی تی به سرمایه گذاری های بلند مدت است. به همین دلیل باید در نظر بگیرید که خدمات ارائه شده توسط مشاوره، چه تاثیری در هزینه های درازمدت مربوط به فناوری اطلاعات خواهد گذاشت.

ایجاد مشارکت بلند مدت همراه با شرکت مشاوره فناوری اطلاعات مناسب می تواند در هدایت شرکت به مسیر موفقیت کمک کند. مشاوران مدیر آی تی می دانند که برای صاحبان شرکت های کوچک چقدر می تواند پیدا کردن مشاوره مناسب دشوار باشد. آن ها برای تجارت های کوچک خدمات پشتیبانی شبکه ارائه می دهند و دانش و تخصص خود را برای کار در شرکتهایی که آنها را استخدام می کنند به کار می برند. مهمتر از همه ، خدمات آنها با قیمت مقرون به صرفه ارائه می شود ، به این معنی که شرکت ها می توانند بدون صرف ثروت زیادی در پروسه کار ، خدمات باکیفیت مورد نیاز خود را بدست آورند.