احتمال دارد ساعت هوشمند اپل به دوربین مجهز شود

پتنت جدید اپل شامل یک سیستم نگهدارنده دوربین جداشدنی است که نشان می دهد اپل قصد دارد ویژگی دوربین جداشدنی را به ساخت های هوشمند خود اضافه کند. البته هیچ تضمینی در مورد ساخت این پتنت وجود ندارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیرا در تاریخ ۱۸ بهمن پتنت جدیدی را […]

پتنت جدید اپل شامل یک سیستم نگهدارنده دوربین جداشدنی است که نشان می دهد اپل قصد دارد ویژگی دوربین جداشدنی را به ساخت های هوشمند خود اضافه کند. البته هیچ تضمینی در مورد ساخت این پتنت وجود ندارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیرا در تاریخ ۱۸ بهمن پتنت جدیدی را ثبت کرده است که در آن به یک سیستم خاص بنددار بهمراه قابلیت آزادسازی سریع اشاره دارد. در این پتنت کاربر امکان دسترسی راحت و سریع به دوربین را خواهد داشت.

توضیحات. Patently Apple درباره این پتنت نشان می دهد با کمک سیستم جدید طراحی شده کاربران به راحتی می توانند عملیات عکسبرداری را از قسمت پایین ساعت انجام دهند. سپس دستگاه دوباره به وضعیت قبلی برگردانده شود.

این اولین باری نیست که در پتنت های اپل به وجود دوربین اشاره شده است. این شرکت در سال ۲۰۱۹ نیز در یک پتنت به ساعت ۸وسمند بنددار اشاره کرده بود که در آن سنسور نوری یکپارچه قرار داشت. در صورتی که این پتنت به مرحله عملیاتی برسد با چرخش ساعت می توان از طریق مو عکسبرداری کرد.

اگر چه وجود دوربین روی ساعت هوشمند می تواند بسیار کاربردی به نظر برسد اما می تواند نگرانی های را در زمینه حریم خصوصی ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال