احتمال دارد گوگل در آینده سیستم عامل فیوشا را جایگزین اندروید کند

چندی پیش سیستم‌عامل فیوشا (Fuchsia OS) به عنوان یک سیستم عامل کاربردی توسط گوگل تایید شد. اما هنوز کسی از کاربرد آن اطلاعی ندارد. گوگل نیز زمان انتشار آن را اعلام نکرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت Chrome Unboxed، احتمال دارد در آینده فیوشا با سیستم […]

چندی پیش سیستم‌عامل فیوشا (Fuchsia OS) به عنوان یک سیستم عامل کاربردی توسط گوگل تایید شد. اما هنوز کسی از کاربرد آن اطلاعی ندارد. گوگل نیز زمان انتشار آن را اعلام نکرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از وب سایت Chrome Unboxed، احتمال دارد در آینده فیوشا با سیستم عامل اندروید جایگزین شود. این وبسایت اخیراً در گزارش خود اسنادی را مربوط به انتشار سیستم عامل فیوشا منتشر کرده است. این وبسایت می گوید: در یک گزارش باگ کرمیومی مربوط به پیغام خوش آمد گویی در دستگاه‌های مجهز به Chrome OS از این سیستم عامل نام برده شده است. در این صفحه که مربوط به پیکربندی ابتدایی کروم است و همان صفحه خوش آمدگویی محسوب می شود، شعار “سرعت، امنیت، سادگی” به “سرعت، ایمنی  و بی تکلف”تغییر داده شده است.

فرآیند پیکربندی ابتدایی کروم

فرآیند پیکربندی ابتدایی کروم

در این تصویر چند نکته به چشم می خورد. در حالیکه که با دقیق شدن روی افراد حاضر در آن می توان به حقایقی رسید. نکته اول افراد موجود در این عکس هستند. از این سه نفر تنها یک نفر در حال کار با لپ تاپ است و ۲ نفر دیگر دستگاه هایی قابل حمل در دست دارند. در حالی که Chrome OS تنها برای لپ تاپ بوده و روی دستگاهی مانند تلفن ها و تبلت ها کار نمی کند. زیرا با وجود اندروید استفاده از آن روی چنین دستگاه های بی معنی است. احتمالاً در آینده Chrome OS قرار است متفاوت از هدف قبلی گوگل روی دستگاه های دیگر کاربرد داشته باشند. همچنین Welcome to your Chromebook با عبارت Welcome to your Chrome OS device جایگزین شده است.

به نظر می رسد این طراحی جدید مربوط به نوعی سیستم عامل است که در آینده می‌تواند روی تمامی دستگاه ها استفاده شود. در حال حاضر سیستم عامل فیوشا تنها سیستم عاملی است که گوگل مدت زمان زیادی را صرف آن کرده است. این سیستم‌عامل قابلیت اجرا روی هر دستگاه یا نمایشگر را داشته و قادر است به طور دائمی و آنی به روز رسانی ها را دریافت کند. به نظر می رسد در آینده جایگزینی این سیستم عامل با اندروید بسیار آسان خواهد بود. زیرا اپلیکیشن های فعلی اندروید نیز بر روی این سیستم عامل قابل اجرا است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال