احتمال دارد دوربین ناتینگ فون ۲ توسط کانن ساخته شود

برخی شایعاتی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد کانن قصد دارد با یکی از برندهای اصلی موبایل همکاری کرده و برای آنها دوربین با لنز تولید کند.‌احتمالا این گوشی ناتینگ فون ۲ خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون چندی تولید کننده دوربین با سازندگان موبایل همکاری کرده اند و […]

برخی شایعاتی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد کانن قصد دارد با یکی از برندهای اصلی موبایل همکاری کرده و برای آنها دوربین با لنز تولید کند.‌احتمالا این گوشی ناتینگ فون ۲ خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون چندی تولید کننده دوربین با سازندگان موبایل همکاری کرده اند و این همکاری چیز جدیدی به حساب نمی آید. اخیرا لایکا با برندهای مختلف سازنده مانند هواوی، شیائومی و … همکاری داشته است. اکنون یک افشاگر چینی اعلام کرد کانن نیز قصد دارد در همین مسیر قدم بردارد.

طبق گزارش منتشر شده توسط Wccftech، در خال حاضر هیچ قراردادی بین کانن و دیگر شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند منعقد نشده است. اما به نظر می رسد این شرکت تمایل زیادی برای همکاری با یکی از آنها دارد. در صورتی که کانن با یکی از شرکت های سازنده قراردادی را امضا کند به زودی شاهد لوگوی این شرکت در پشت گوشی های هوشمند خواهیم بود.

شیائومی، ویوو و وان پلاس در حال حاضر با شرکت های لایکا، زایس و هسل بلاد همکاری می کنند و احتمال اینکه شرکت های بزرگی مانند اپل و سامسونگ به دنبال همکاری با کانن باشند بسیار اندک است. البته در شبکه های اجتماعی از احتمال همکاری کانن با ناتینگ خبرهای تایید نشده ای منتشر شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال