امکان کسب درآمد در یوتیوب با ویدئوهای آموزشی فراهم می شود

یوتیوب دوره های ویدئویی پولی را برای کاربران فعال خواهد کرد. بدین ترتیب سازندگان می توانند دوره های پولی را به مشترکان کانال خود ارائه کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یوتیوب قصد دارد از سال آینده به سازندگان در دریافت پول بابت ارائه ویدئو کمک کند. مشترکان کانال ها نیز برای […]

یوتیوب دوره های ویدئویی پولی را برای کاربران فعال خواهد کرد. بدین ترتیب سازندگان می توانند دوره های پولی را به مشترکان کانال خود ارائه کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یوتیوب قصد دارد از سال آینده به سازندگان در دریافت پول بابت ارائه ویدئو کمک کند. مشترکان کانال ها نیز برای دریافت خدمات حق اشتراک پرداخت خواهند کرد. البته این موضوع می تواند برای پلتفرم های توسعه داده شده برای این کار چالش هایی را ایجاد کند.

در حال حاضر بسیاری از کاربران برای یادگیری مهارتی خاص از کانال های یوتیوب استفاده می کنند. این پلتفرم در آینده نیز این ویژگی های آموزشی خود را افزایش خواهد داد. یکی از آنها کمک به سازندگان است تا بتوانند ویدئوهای ساختار یافته تولید کنند و با ارائه آن پول دریافت کنند. این موضوع سازندگان را از استفاده دیگر برنامه ها برای دریافت هزینه بی نیاز خواهد کرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط انگجت دوره های ویدئویی پولی یوتیوب با نام کسب و کار یادگیری عمیق و ساختار یافته سازندگان را قادر خواهد ساخت تا در قبال ارائه دوره های خود پول دریافت کنند. این ویدئوها دو مزیت دارند. در زمان نمایش آنها تبلیغات نشان داده نمی شود و امکان پخش در پس زمینه هم وجود دارد. یوتیوب این قابلیت را ابتدا در ایالات متحده و کره جنوبی بطور آزمایشی ارائه می کند و سپس در دیگر کشورها نیز ارائه می شود.

این اقدام یوتیوب با هدف تقویت محتوای آموزشی در این پلتفرم انجام میگیرد. احتمالا در این ویژگی قابلیت دیگری به نام کوئیز نیز وجود خواهد داشت تا سازندگان سوالاتی را در رابطه با ویدیوها مطرح کرده و مشترکان بتوانند پاسخ دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال