امکان پیش بینی زمین خوردن سالمندان وجود دارد

فناوری جدید قادر است ۳۲ روز قبل از زمین خوردن سالمندان آنها را آگاه کند. با این کار کمک بزرگی به سالمندان خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری جدید با نام Move more Live more علائم سقوط را قبل از روی دادن پیش بینی می کند. این پروژه توسط شرکت […]

فناوری جدید قادر است ۳۲ روز قبل از زمین خوردن سالمندان آنها را آگاه کند. با این کار کمک بزرگی به سالمندان خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری جدید با نام Move more Live more علائم سقوط را قبل از روی دادن پیش بینی می کند.

این پروژه توسط شرکت Age NI رهبری می شود و برای افراد بالای ۶۵ سال تدارک دیده شده است. ویکی کدی از این شرکت می گوید: ما در Age NI نسبت به عواقب زمین خوردن افراد مسن آگاه هستیم. اینکه این موضوع چقدر می تواند روی اطرافیان تاثیر داشته باشد. همچنین ماذباور داریم که سقوط بخشی از افزایش سن محسوب نمیشود.

این فناوری با کمک یک ساعت هوشمند مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا قادر است سطح فعالیت، خواب و ضربان قلب را نظارت کند. داده های این ساعت با اتصال به یک سکوی نظارتی از تجزیه و تحلیل پیشگویانه برای تغییراتی که نشان دهنده خطر سقوط باشد استفاده میکند.

کدی می گوید: در پس زمینه نوعی برنامه نظارتی وجود دارد که می تواند الگوی عادی فعالیت و میزان حرکات طبیعی را به عنوان معیار قرار داده و سپس برای هر فرد یک سطح ایجاد می کند‌. بدین وسیله ایجاد تغییرات توسط نرم افزار شناسایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال