امکان مشاهده موزیک ویدیوها به صورت کامل در اسپاتیفای فراهم می‌شود

اسپاتیفای امکان مشاهده موزیک ویدیوها را به صورت کامل برای کاربران خود فعال خواهد کرد. این اقدام پر جهان رقابت با سرویس های یوتیوب و دیگر او های پخش ویدیو انجام میگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های منتشر شده نشان می دهد اسپاتیفای طی صحبت با شرکای خود به دنبال […]

اسپاتیفای امکان مشاهده موزیک ویدیوها را به صورت کامل برای کاربران خود فعال خواهد کرد. این اقدام پر جهان رقابت با سرویس های یوتیوب و دیگر او های پخش ویدیو انجام میگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های منتشر شده نشان می دهد اسپاتیفای طی صحبت با شرکای خود به دنبال ارائه این ویژگی است.

طبق گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ کاربران اسپاتیفای به زودی به قابلیت تماشای کامل موزیک ویدیو مجهز خواهند شد. البته این قابلیت چندان ویژگی جدیدی در رابطه با یک پلتفرم پخش موسیقی به شمار نمی رود.

اپل از سالها پیش تاکنون چنین ویژگی ای را به کاربران ارائه می کند. با این وجود این ویژگی می تواند اسپاتیفای را یک قدم به رقابت جدی تر با اپل موزیک نزدیک کند. همچنین باعث جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.

البته امکان مشاهده موزیک ویدیوها چندان درآمدی نخواهد داشت. به عنوان مثال یوتیوب درآمد حاصل از بازدید موزیک ویدیو ها را به سازندگان می دهد. این مقدار شامل ۵۵ درصد از مبلغ درآمد است که می تواند رقمی برابر ۱۸ دلار از بین ۱۰۰۰ بازدید باشد. اسپاتیفای اکنون در فشار اقتصادی بسیاری قرار دارد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از کارکنان خود را اخراج کند. به همین دلیل ویژگی جدید می تواند بدون نیاز به تیم پشتیبانی و تولید بخشی از درآمد شرکت را جبران کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال