امکان تعمیر محصولات مایکروسافت توسط کاربران فراهم شد

مایکروسافت تصمیم گرفت ابزارها و آموزش های لازم را در اختیار کاربران قرار دهد تا آنها بتوانند محصولات را به دست خود تعمیر کنند. طبق مطالعه انجام شده توسط مایکروسافت این فرآیند می‌تواند در کاهش ضایعات و انتشار گازهای گلخانه‌ای تاثیر بسزایی داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً شرکت‌های بزرگ […]

مایکروسافت تصمیم گرفت ابزارها و آموزش های لازم را در اختیار کاربران قرار دهد تا آنها بتوانند محصولات را به دست خود تعمیر کنند. طبق مطالعه انجام شده توسط مایکروسافت این فرآیند می‌تواند در کاهش ضایعات و انتشار گازهای گلخانه‌ای تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً شرکت‌های بزرگ فناوری تلاش دارند تا با فراهم کردن امکان تعمیر محصولات توسط کاربران هزینه کمتری را برای رفع مشکل دستگاه پرداخت کنند. مطالعه ای که اخیراً مایکروسافت انجام داده است نشان می دهد در صورت این که کاربران خود بتوانند دستگاه‌های خود را تعمیر کنند میزان تولید ضایعات و آلاینده های محیط زیست نیز کاهش می یابد .

گزارش شرکت Oakdene Hollins در زمینه مشاوره مدیریت کسب و کار نشان می دهد تعمیر یک محصول به جای تعویض علاوه بر کاهش احتمالی زباله تا ۹۲% از انتشار گازهای گلخانه‌ای جلوگیری می کند. پس از بررسی روش های مختلف تعمیر مانند ارسال دستگاه به کارخانه و یا دریافت خدمات تعمیر از خدمات مجاز تنها تعمیر سریع مشتریان ویژه و جدید مایکروسافت در دسترس خواهد بود. گزارش مربوط به این مطالعه نشان می دهد طراحی محصولات اخیر نیز امکان جداسازی و تعمیر آن را توسط کاربران آسانتر کرده است. سال گذشته مایکروسافت قطعنامه ای را با سهامداران امضا کرد که طی آن موافقت خود را برای تامین مالی مطالعه در مورد شیوه های تعمیراتی اعلام شد و قرار شد بر اساس نتایج آن تحقیق نیز عمل کند. به نظر می‌رسد مایکروسافت اکنون تلاش دارد تا به سمت اجرای کامل ارائه حق تعمیر به کاربران حرکت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال