پیش نمایش لینک اینستاگرام به همراه آدرس آن در توییتر امکان پذیر شد

پیش از این کاربران توییتر می توانستند لینک اینستاگرام خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند و البته تنها آدرس لینک قابل مشاهده بود. اما اکنون همراه با این آدرس پیش نمایش آن نیز ارائه می شود. به گفته توئیتر اکنون این قابلیت برای کلیه کاربران اندروید، ios و وب قابل دسترسی است. […]

پیش از این کاربران توییتر می توانستند لینک اینستاگرام خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند و البته تنها آدرس لینک قابل مشاهده بود. اما اکنون همراه با این آدرس پیش نمایش آن نیز ارائه می شود. به گفته توئیتر اکنون این قابلیت برای کلیه کاربران اندروید، ios و وب قابل دسترسی است. البته فعال شدن آن به کمی زمان نیاز دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، همکاری دو پلتفرم اینستاگرام و توییتر ایجاد ویژگی جدیدی است که در آن کلیه کاربران در توییتر می‌توانند لینک اینستاگرام خود را به صورت پیش نمایش قرار دهند.

قابلیت پیش نمایش پست ها در توییتر پیش از این توسط اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ غیر فعال شده بود. در آن زمان اینستاگرام به فیسبوک سابق تعلق نداشته است. دلیل این کار نیز تصمیم مدیرعامل سابق اینستاگرام بوده است. به گفته کوین سیستروم بنیانگذار سابق اینستاگرام دلیل این امر این بود که این شبکه اجتماعی قصد داشت تنها خود کنترل محتوای خود را به عهده بگیرد. تصاویر این شبکه اجتماعی به جای توییتر تنها در پلتفرم خود ارائه شود. البته در آن زمان این تغییر همراه با واکنش منفی کاربران بوده است. به نظر می‌رسد معرفی ویژگی جدید توییتر و اینستاگرام بار دیگر مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال