امکان به اشتراک گذاری پست ها در اینستاگرام با QR کد فراهم شد

اکنون کاربران اینستاگرام می توانند از طریق QR کد پست و ریلز های خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران اینستاگرام می توانند با کد QR پست و ریلزها را به اشتراک بگذارند. علاوه بر آن امکان به اشتراک گذاری کیوآر کد یک مکان […]

اکنون کاربران اینستاگرام می توانند از طریق QR کد پست و ریلز های خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران اینستاگرام می توانند با کد QR پست و ریلزها را به اشتراک بگذارند. علاوه بر آن امکان به اشتراک گذاری کیوآر کد یک مکان از طریق نقشه قابل جستجو نیز وجود دارد. این ویژگی توسط چند کاربر مورد استفاده قرار گرفته است. حتی وبسایت تک کرانچ نیز آن را گزارش کرده است. کاربران می توانند با کمک منو سه نقطه ای در پست ها کیوآرکد آن را ساخته و سپس آن را به اشتراک بگذارند. پیش از این اینستاگرام امکان استفاده از این قابلیت تنها برای پروفایل ها فراهم بود. اما اکنون می توان از آن برای پست ها هم استفاده کرد.

سخنگوی متا نیز در مورد این قابلیت گفته است: توانایی ایجاد کیوآرکد برای مکان ها برچسب ها و پروفایل ها اشتراک گذاری محتواهای خاص را برای افراد و کسب و کارها آسان تر کرده است.

با توجه به اینکه کاربران معمولا اشتراک گذاری پست ها را با کمک پیام های مستقیم یا ارسال URL انجام میدهند قابلیت جدید می تواند در کسب و کارها مفید باشد. پیش از این نیز آلساندرو پالوزی کارشناس اپلیکیشن در توئیتر از تمرکز اینستاگرام روی قابلیت ساخت کیوآرکد خبر داده بود.هنوز متا در مورد در دسترس بودن این قابلیت برای تمامی کاربران خبری را منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال