به زودی امکان مقایسه اپلیکیشن های مشابه در پلی استور گوگل امکانپذیر خواهد شد

گوگل در حال آزمایش قابلیتی است که از طریق آن می توان اپلیکیشن های مشابه در پلی استور را با هم مقایسه کرد. در حالت معمول اپلیکیشن های مشابه زیادی در گوگل پلی استور در اختیار کاربران است. با استفاده از سرویس جدید مقایسه اپلیکیشن ها در پلی استور، کاربران می‌توانند به راحتی برنامه های […]

گوگل در حال آزمایش قابلیتی است که از طریق آن می توان اپلیکیشن های مشابه در پلی استور را با هم مقایسه کرد. در حالت معمول اپلیکیشن های مشابه زیادی در گوگل پلی استور در اختیار کاربران است. با استفاده از سرویس جدید مقایسه اپلیکیشن ها در پلی استور، کاربران می‌توانند به راحتی برنامه های مشابه را مقایسه کرده همچنین دسترسی به متناسب ترین برنامه نیز امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلاش گوگل برای مقایسه اپلیکیشن ها در جهت تغییرات مثبتی خواهد بود که در پلی استور ایجاد می شود. این گزینه می تواند برای توسعه دهندگان نیز مناسب باشد و تصمیم گیری برای کاربران نیز راحت تر خواهد شد.

بخش جدید موسوم به مقایسه اپلیکیشن ها در حال حاضر به صورت آزمایشی در پایین صفحه پلی استور اضافه شده و هنوز فعال نشده است. گوگل برای آزمایش تنها برنامه های پخش مدیا را به این بخش اضافه کرده است. تا کاربران بتوانند آنها را با هم مقایسه کنند. کاربران برای مقایسه اپلیکیشن‌های مربوط به پخش مدیا می‌توانند به ویژگی های آن ها از جمله سهولت در استفاده و یا قابلیت پخش آفلاین توجه کنند.

در حال حاضر کاربران برای انتخاب اپلیکیشن مناسب دچار مشکل هستند و اگر این قابلیت گوگل بتواند در مرحله آزمایش موفق باشد به زودی به گوگل‌پلی نیز اضافه خواهد شد. پیش از این نیز گوگل آزمایش های زیادی در جهت بهبود قابلیت های پلی استور انجام داده بود که هیچ کدام از آنها به مرحله اجرا در نیامدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال