سامسونگ رسما عرضه دستنبد Gear Fit2 را در برخی مناطق جهان آغاز کرد

همان‌گونه که ممکن است اطلاع داشته باشید، شرکت سامسونگ دو گجت پوشیدنی پیشرفته‎ و جدید را برای روانه به بازار در اختیار دارد، یعنی دست‎بند سلامت Gear Fit2 و هدفون‎‎های تو گوشی / دنبال‎کننده‎ی فعالیت‎های جسمی روزانه‎ی بی‎سیم موسوم به Gear Icon X که چندی پیش از آن‌ها رونمایی شد. هر دوی این محصولات بازار دستگاه‎های […]

همان‌گونه که ممکن است اطلاع داشته باشید، شرکت سامسونگ دو گجت پوشیدنی پیشرفته‎ و جدید را برای روانه به بازار در اختیار دارد، یعنی دست‎بند سلامت Gear Fit2 و هدفون‎‎های تو گوشی / دنبال‎کننده‎ی فعالیت‎های جسمی روزانه‎ی بی‎سیم موسوم به Gear Icon X که چندی پیش از آن‌ها رونمایی شد. هر دوی این محصولات بازار دستگاه‎های هوشمند سلامت را هدف قرار داده‎اند و در مقایسه با رقیبان، امکانات بیشتری دارند.

سامسونگ به صورت رسمی در اخبار اعلام کرد که عرضه‎ی اولیه‎ی دست‎بند Gear Fit2 از امروز شروع خواهد شد، و آن‎د‎سته از افرادی که آن را به قیمت 179.99 دلار در ایالات متحده پیش خرید کرده‎ بودند می‌توانند به زودی آن را دریافت کنند. ظاهرا ساکنین قاره‎ی اروپا در این قضیه چندان خوششانس نیستند، چراکه هزینه‎ی این گجت پوشیدنی 199 یورو (223 دلار) خواهد بود. این اختلاف قیمت به دلیل مالیات واردات است. دست‎بند Gear Fit2 در بازار کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و استرالیا از امروز موجود خواهد بود و به زودی شاهد عرضه‎ی جهانی آن خواهیم بود.

شاید بهتر است اشاره کنیم که این‎ دست‎بند تفاوت بارزی نسبت به نسل‎ قبلی خود دارد. در نسل دوم این دستگاه تغییرات مهمی نظیر طراحی آرگونومیک، یک نمایشگر بهتر، مسیریاب جی‎پی‎اس و هم‎چنین قابلیت‎های پخش موزیک، صورت گرفته است. مشخصات فنی برجسته‎ی این محصول تازه‎ی سامسونگ عبارت‎اند از: صفحه‎ی نمایش خمیده‎ی Super AMOLED با ابعاد 1.5 اینچ، یک چیپست Exynos 3250 سامسونگ با کارآیی انرژی و یک پردازنده‎ی دو هسته‎ای با سرعت کلاک 1 گیگاهرتز، 512 مگابایت رم، حافظه‎ی 4 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 200 میلی‎آمپر و سایر مشخصات سخت‎افزاری آن شامل پشتیبانی از شبکه‎ی وای‎فای، بلوتوث 4.2 و هم‎چنین طیفی از سنسورهای مختلف نظیر سنسور دنبال‎کننده‎ی ضربان قلب، یک شتاب‎سنج، یک فشارسنج و ژیروسکوپ می‎شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال