احتمال اخراج جک دورسی در پی فروش سهام توئیتر

سهامدار جدید توئیتر که هم اکنون بخش اعظمی از سهام این شرکت را در اختیار دارد، به دنبال اخراج مدیر عامل فعلی توئیتر است. یک کمپانی آمریکایی به نام Elliott Management پس از خرید بخش زیادی از سهام توئیتر سعی دارد تا مدیریت آن را تعویض کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا […]

سهامدار جدید توئیتر که هم اکنون بخش اعظمی از سهام این شرکت را در اختیار دارد، به دنبال اخراج مدیر عامل فعلی توئیتر است. یک کمپانی آمریکایی به نام Elliott Management پس از خرید بخش زیادی از سهام توئیتر سعی دارد تا مدیریت آن را تعویض کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از The Next Web، پال سینگر (Paul Singer) مدیر عامل این کمپانی آمریکایی است و معتقد است که جک دورسی نمیتواند همزمان دو مسئولیت بر عهده داشته باشد. جک دورسی علاوه بر مدیریت عامل توئیتر، مدیریت شرکت Square (شرکت تخصصی پرداخت موبایلی) را نیز بر عهده دارد.

Elliott Management که اکنون 4 درصد از سهام توئیتر را در اختیار دارد، اعلام کرده است که اعضای هیئت مدیره توئیتر نیز در سال آینده تغییر خواهد کرد و این کمپانی نامزدهای جدیدی را برای سمت ها انتخاب کرده است. جلسه سهامداران در ماه می سرنوشت اعضای کنونی هیئت مدیره را مشخص خواهد کرد.

جک دورسی تا کنون دو بار به عنوان مدیر عامل این شبکه اجتماعی منسوب شده است. هر چند که دورسی تلاش های زیادی برای افزایش کاربران این شبکه اجتماعی انجام داده است، اما این پلتفرم باگ های زیادی را تاکنون پشت سر گذاشته است. همین امر تا 20 درصد ارزش سهام توئیتر را به دنبال داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال