پلتفرم بلو اسکای متعلق به جک دورسی برای رقابت با توییتر منتشر شد

پلتفرم جدید بلو اسکای متعلق به جک دورسی مدیرعامل سابق توییتر در اپ استور منتشر شد. کاربران برای عضویت باید از قبل دعوت نامه داشته باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی بلو اسکای به عنوان رقیب توییتر از هم اکنون در اپ استور قابل دریافت است. از زمان تصاحب توییتر […]

پلتفرم جدید بلو اسکای متعلق به جک دورسی مدیرعامل سابق توییتر در اپ استور منتشر شد. کاربران برای عضویت باید از قبل دعوت نامه داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی بلو اسکای به عنوان رقیب توییتر از هم اکنون در اپ استور قابل دریافت است. از زمان تصاحب توییتر توسط ماسک، جک دورسی مدیر عامل سابق این شبکه اجتماعی روی توسعه پلتفرم اختصاصی خود تمرکز کرد.

پیش از این قرار بود بلو اسکای به عنوان بخشی از توییتر و به عنوان یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز منتشر شود. در سال گذشته این شرکت از آغاز فعالیت های مستقل خود خبر داد. همچنین ضمن انتشار یک توییت اعلام کرد: توییتر و بلواسکای می دانند که حفظ استقلال برای ما مهم است. از این رو شرکت جدیدی تاسیس شد و قرار است در راستای ارائه خدمات حداکثری فعالیت کنیم.

کاربران برای استفاده از نسخه آزمایشی یلو اسکای باید از قبل دعوت نامه داشته باشند. همچنین کاربران باید نسبت به ثبت آدرس ایمیل خود و قرارگیری در صف انتظار اقدام کنند. طبق گزارش منتشر شده توسط گیزمودو، رابط کاربری بلواسکای شبیه به توییتر است و تنها برخی تفاوت های جزئی بین آنها دیده میشود. به عنوان مثال مادر متنی انتشار پست در توییتر شامل عبارت What’s happening است پر حالی که پر بلو اسکای عبارت What’s up دیده میشود. البته فرایند بارگذاری عکس و اشتراک گذاری آسانتر شده است. کاربران در بلو اسکای می توانند در صفحه اصلی و در یک جدول زمانی به روزرسانی ها را بهمراه خبرهای دسته بندی شده مشاهده کنند.

برخی کاربران تصور می کنند مهاجرت به بلو اسکای چندان منطقی نیست. زیرا اگر این دو پلتفرم تا این حد به هم شبیه هستند چه دلیلی دارد تا توییتر را به مقصد پلتفرم جدید ترک کنند. در حالیکه برخی از آنها سالها در توییتر حضور داشته و هزاران عکس و پست منتشر کرده اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال