ژاکت ساخته شده از ترکیبات مس می تواند با میکروب ها و ویروس ها مبارزه کند

شرکت Vollebak که در زمینه تولید پوشاک فعالیت دارد محصول جدیدی را به عنوان ژاکت ساخته شده از ترکیبات مس عرضه کرده است. این لباس با قیمت ۱۰۹۵ دلار از ترکیبات مس ساخته شده و می‌تواند میکروب ها و ویروس ها را از بین ببرد. پیش از این شرکت مورد نظر ژاکت گرافینی و تیشرت […]

شرکت Vollebak که در زمینه تولید پوشاک فعالیت دارد محصول جدیدی را به عنوان ژاکت ساخته شده از ترکیبات مس عرضه کرده است. این لباس با قیمت ۱۰۹۵ دلار از ترکیبات مس ساخته شده و می‌تواند میکروب ها و ویروس ها را از بین ببرد. پیش از این شرکت مورد نظر ژاکت گرافینی و تیشرت فیبرکربنی نیز به بازار عرضه کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ژاکت این شرکت تولیدی با نام Full Metal Jacket از خواص ضد میکروبی مس استفاده کرده است. تحقیقا اخیر نشان می دهد مس می‌تواند میکروب ها و ویروس ها را از بین ببرد. همچنین ویروس کرونا نیز پس از چهار ساعت در اثر این ماده غیر فعال میشود. لباس Full Metal Jacket از خواص ضد میکروبی مس استفاده کرده است.

 این شرکت قصد دارد در آینده تولید لباس های مقاوم به بیماری را به صورت تجاری آغاز کند. به گفته شرکت سازنده ژاکت Full Metal Jacket از سه سال پیش در دست توسعه قرار داشته و سپس به بازار عرضه شده است. استیو تیدبال از بنیان‌گذاران Vollebak گفته است این شرکت از زمان تدتاک بیل گیتس درباره همه‌گیری بررسی خود را برای ایجاد این ایده و تولید لباس آغاز کرده بود. پس از آن تحقیقات مختلف روی مس باعث شد تا آنها این آلیاژ را برای لباس انتخاب کنند. یون های مس با نفوذ به ویروس آنها را به دام انداخته و از تکثیر آن جلوگیری می کند. در این لباس حدود ۶۵ درصد مواد تشکیل شده از مس است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال