جهرمی از تخلف ۶۰۰ میلیارد تومانی متخلفان موبایل خبر داده است

جهرمی اعلام کرد اپراتورهای ایرانسل و همراه اول حدود ۶۰۰ میلیارد تومان گران‌فروشی کردند و این تخلف اکنون به طور کامل مشخص است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آذری جهرمی در جلسه هیات دولت، گرانفروشی اپراتورها را به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد. هچنین وی خاطرنشان کرد این گران‌فروشی و تخلف […]

جهرمی اعلام کرد اپراتورهای ایرانسل و همراه اول حدود ۶۰۰ میلیارد تومان گران‌فروشی کردند و این تخلف اکنون به طور کامل مشخص است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آذری جهرمی در جلسه هیات دولت، گرانفروشی اپراتورها را به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد. هچنین وی خاطرنشان کرد این گران‌فروشی و تخلف از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محرز است و به شعبه تعزیرات ارسال شده است. بررسی گزارش های مالی شرکت های مذکور نشان می دهد با توجه به سود های چند هزار میلیارد تومانی مالیات پرداختی آنها بسیار پایین است. همچنین افزایش استفاده از اینترنت در ماه های اخیر در آمد این اپراتورها را حدود ۴۰ درصد افزایش داده است.

با وجود هزینه های ثابت مانند حقوق نیروهای انسانی باز هم این دو شرکت در سال جدید رشد درآمدی بسیار خوبی داشتند. آذری جهرمی در مورد دفاعیه یکی از اپراتورها و بیان اینکه با افزایش تعرفه رشد استفاده از پیام رسان های داخلی افزایش یافته، می گوید: در این زمان نه تنها رشدی اتفاق نیفتاده بلکه ما با افزایش استفاده از پیام رسان های خارجی نیز مواجه بودیم. وزیر ارتباطات در ادامه گفته است: محدود سازی بسته های اینترنت باعث کاهش مصرف ترافیک داخلی در این اپراتور ها شده است. یعنی این اپراتورها سیاست‌هایی را علیه خودشان اعمال کردند.

در مورد جریمه مصوبه دولت برای دو اپراتور نیز جهرمی خاطر نشان کرد با توجه به گذشت ۴۸ ساعت از زمان ابلاغ تخلف و همچنین عدم تغییر قیمت بسته ها به شرایط گذشته اپراتور همراه اول روزانه ۱۷ میلیارد تومان و ایرانسل روزانه ۱۲ میلیارد تومان جریمه می‌شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال