Jawbone تولید تمامی دست‌بندهای سلامتی و اسپیکرهای بلوتوث خود را متوقف می‌کند

Jawbone که به تازگی مشکلات زیادی را در فروش دست‌بند‌های سلامتی پیدا کرده، یکی از اولین شرکت‌هایی بود که این دست‌بند‌ها را معرفی و تولید کرد. حال گزارش‌های رسیده حاکی از این هستند که این شرکت ممکن است به طور کامل تولید دست‌بند‌های سلامتی را متوقف کرده و خود را از این عرصه به طور […]

Jawbone که به تازگی مشکلات زیادی را در فروش دست‌بند‌های سلامتی پیدا کرده، یکی از اولین شرکت‌هایی بود که این دست‌بند‌ها را معرفی و تولید کرد. حال گزارش‌های رسیده حاکی از این هستند که این شرکت ممکن است به طور کامل تولید دست‌بند‌های سلامتی را متوقف کرده و خود را از این عرصه به طور کامل خارج کند. این در حالی است که Jawbone همچنان می‌تواند به تولید دست‌بند‌های جدیدتر با قابلیت‌های مشتری‌پسند و جذاب ادامه دهد؛ اما گویا آن‌ها تصمیم نهایی خود را مبنی بر خروج از این بازار گرفته‌اند.

البته توقف تولید دست‌بند‌های سلامتی تنها خبر مربوط به این شرکت نبوده چراکه گزارش دیگری نیز بر توقف تولید اسپیکرهای این شرکت حکایت دارند. اسپیکر بسیار محبوب Jawbone Jambox، یکی از اولین اسپیکرهای پرتابل در دنیای تکنولوژی بود که بر خلاف دست‌بند‌های سلامتی این شرکت، با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد. توقف تولید دست‌بند‌های سلامتی این شرکت در حالی صورت می‌گیرد که شرکت‌ Fitbit، در این حوزه حرف اول را زده و حالا دیگر تقریبا رقیب جدی را در کنار خود احساس نمی‌کند.

این شرکت حتی در دی‌ماه امسال مبلغ 165 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرد و Hosain Rahman، مدیر عامل Jawbone هم اعلام کرد که آن‌ها به دنبال ساخت دست‌بند سلامتی بالینی هستند و حالا باید منتظر ماند و دید آیا به راستی Jawbone تولید دست‌بند‌های سلامتی و اسپیکرهای بلوتوث خود را متوقف کرده و یا به دنبال تغییر و تحولات اساس در این بخش هستند. هنوز هیچ بیانیه‌ی رسمی از این شرکت منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال