JDI، تولید انبوه صفحه‌ نمایش‌های LCD با پشتیبانی از تکنولوژی In-Cell Touch را آغاز کرد

شرکت Japan Display در خبری جدید، از صفحه نمایش‌های LCD خود با وضوح تصویر WQHD (برابر با 2560×1440) رونمایی کرد. این صفحه نمایش جدید به تکنولوژی In-Cell Touch مجهز شده و جزو اولین محصولاتی با وضوح تصویر WQHD می‌باشد که برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها تولید می‌شوند. تکنولوژی In-Cell Touch به بهبود عملکرد صفحه نمایش در پاسخ […]

شرکت Japan Display در خبری جدید، از صفحه نمایش‌های LCD خود با وضوح تصویر WQHD (برابر با 2560×1440) رونمایی کرد. این صفحه نمایش جدید به تکنولوژی In-Cell Touch مجهز شده و جزو اولین محصولاتی با وضوح تصویر WQHD می‌باشد که برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها تولید می‌شوند.

تکنولوژی In-Cell Touch به بهبود عملکرد صفحه نمایش در پاسخ به لمس کردن آن کمک می‌کند و در واقع، فاصله‌‌ی بین چیزی را که انگشتان کاربر، آن را لمس می‌کند، با چیزی که دیده می‌شود، کمتر شده و باعث بالاتر رفتن دقت می‌شود. پیش از این، به کارگیری این تکنولوژی در صفحه نمایش‌های با وضوح بسیار بالا، کار سختی بود اما این تمام موضوع نیست و این کمپانی ژاپنی، از تکنولوژی جدید Pixel Eyes نیز در کنار In-Cell Touch، بهره برده که دقت کار با آن را دو چندان می‌کند، به همین دلیل، با محصولی پیشرفته روبه‌رو هستیم.

زاویه‌ی دید این صفحه نمایش‌ها، بیش از 160 درجه، حداکثر میزان نور سطح آن 500cd/m2 و نسبت ان‌تی‌اس‌سی آن نیز، 85 درصد می‌باشد. نسبت کنتراست این محصول جدید نیز 1500:1 بوده که فوق‌العاده به نظر می‌رسد!

کاملا مشخص است که این محصول، در هر وسیله‌ای مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و تنها می‌توانیم آن را در تلفن‌ها و تبلت‌های رده بالا مشاهده کنیم. شایعاتی پیرامون همکاری این کمپانی ژاپنی و شرکت اپل نیز به گوش می‌رسد که هنوز اخبار موثقی در مورد آن منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال