JetBlue اولین شرکت هواپیمایی خواهد بود که از سیستم پرداخت اپل پشتیبانی میکند

JetBlue اولین شرکت هواپیمایی خواهد بود که مسافران می توانند در آن از سرویس Apple Pay استفاده کنند و برای خرید غذا، نوشیدنی، رزرو صندلی ویژه و …، نیازی به استفاده از کارت اعتباری نداشته باشند و با تلفن های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، تمامی پرداخت های خود را انجام دهند. این اطلاعات توسط […]

JetBlue اولین شرکت هواپیمایی خواهد بود که مسافران می توانند در آن از سرویس Apple Pay استفاده کنند و برای خرید غذا، نوشیدنی، رزرو صندلی ویژه و …، نیازی به استفاده از کارت اعتباری نداشته باشند و با تلفن های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، تمامی پرداخت های خود را انجام دهند.

این اطلاعات توسط وب سایت USA Today منتشر شده و قرار است این سرویس، از هفته ی آینده در اختیار مسافرانی که در پرواز های بین سان فرانسیسکو و لس آنجلس حضور دارند، قرار گیرد. همچنین تمامی پروازهای شرکت JeyBlue نیز از ماه ژوئن، از این سرویس پشتیبانی خواهند کرد.

همچنین قرار شده است تمامی پرسنل شرکت JetBlue، با خود آی پد مینی حمل کنند، آی پد هایی که توسط Federal Aviation Administration تایید شده و علاوه بر پشتیبانی از NFC، از کارت های اعتباری و سرویس Apple Pay تیز پشتیبانی می کند و تا پایان سال جاری نیز، این امکان به وجود خواهد آمد که مسافران بتوانند از طریق خود نرم افزار و داخل تلفن هوشمند خود، پرداخت را انجام دهند.

این گزارش نیز یک نکته ی جالب در خود دارد و آن، این است که ساعت هوشمند Apple Watch که قرار است در ماه آوریل عرضه شود نیز از این سیستم پشتیبانی خواهد کرد. امید می رود با پشتیبانی هواپیمایی JeyBlue از این سرویس، شرکت های دیگر نیز راغب به پشتیبانی از سرویس پر طرفدار اپل گردند. Eddy Cue، مدیر ارشد بخش نرم افزار و سرویس های اینترنتی شرکت اپل، این موضوع را شخصا اعلام کرده است و در رابطه با پرسش هایی که در مورد انجام پرداخت ها در ایستگاه های مترو و مراکز حمل و نقل عمومی از او پرسیده شده بود، اعلام کرد که تمامی این موارد روزی محقق خواهند شد اما برای رسیدن به آن زمان، باید کمی صبر کرد. باید بخش های مختلف را یک به یک پوشش داد تا مشکلی به وجود نیاید اما هدف نهایی اپل، تعویض سرویس Apple Pay با کیف پول کاربران خواهد بود!

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال