جو بایدن اولین تصویر تمام رنگی تلسکوپ جیمز وب را به نمایش درآورد

اولین تصویر تمام رنگی تلسکوپ فضایی جیمز وب ساعاتی زودتر و در کاخ سفید طی مراسمی به نمایش در آورده شد. این تصویر یکی از تصاویر اولیه وب محسوب می شود و ناسا قصد دارد باقی تصاویر را در ساعت ۷ عصر امروز منتشر کند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلسکوپ فضایی […]

اولین تصویر تمام رنگی تلسکوپ فضایی جیمز وب ساعاتی زودتر و در کاخ سفید طی مراسمی به نمایش در آورده شد. این تصویر یکی از تصاویر اولیه وب محسوب می شود و ناسا قصد دارد باقی تصاویر را در ساعت ۷ عصر امروز منتشر کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلسکوپ فضایی جیمز وب توانسته است عمیق ترین و با کیفیت ترین تصویر را از کیهان در طول موج فروسرخ تهیه کند. با انتشار دیگر تصاویر تمام رنگی و همچنین با توجه به داده های بدست آمده توسط این تلسکوپ صفحه جدیدی در تاریخ ستاره شناسی باز خواهد شد و به عنوان ماموریت اصلی این تلسکوپ شناخته می شود. جیمز وب به عنوان قدرتمندترین سازه بشر برای کیهان قادر خواهد بود بسیاری از سوالات بنیادی درباره عالم را پاسخ دهد.

ناسا پیش از این نخستین اهداف تصاویر جیمز وب را اعلام کرد و امروز تصاویر مربوط به این اهداف منتشر خواهد شد. این تصاویر نشان دهنده شروع کار این تلسکوپ قدرتمند است. تصویر منتشر شده در کاخ سفید یکی از پنج تصویر ابتدایی وب محسوب می‌شود و باقی تصاویر نیز در یک کنفرانس خبری ساعت ۱۹ امروز منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال