جانی آیو:‌ قلم اپل جایگزینی برای انگشتان دست نخواهد بود

بسیاری از مسئولان اپل در روزهای گذشته تبلیغات زیادی را از آیپد پروی جدید این شرکت به همراه لوازم جانبی آن انجام داده‌اند. اپل قصد دارد به زودی از لوازم جانبی این تبلت قدرت‌مند نظیر کیبورد هوشمند و قلم Pencil رونمایی کند بنابراین می‌توان انتظار داشت که صحبت‌های زیادی را از مسئولان مختلف این شرکت بشنویم. […]

بسیاری از مسئولان اپل در روزهای گذشته تبلیغات زیادی را از آیپد پروی جدید این شرکت به همراه لوازم جانبی آن انجام داده‌اند. اپل قصد دارد به زودی از لوازم جانبی این تبلت قدرت‌مند نظیر کیبورد هوشمند و قلم Pencil رونمایی کند بنابراین می‌توان انتظار داشت که صحبت‌های زیادی را از مسئولان مختلف این شرکت بشنویم. سر جانی آیو طراح ارشد اپل معتقد است که قلم این شرکت برای محصولی که پایه‌ و اساس آن بر اساس انگشتان دست ساخته شده می‌تواند بسیار مفید واقع شود. او معتقد است که اپل حرکت درستی را با عرضه‌ی قلم مخصوص خود برای این تبلت در ذهن داشته و حالا کسانی که علاقه‌ی خاصی به استفاده از انگشتان خود ندارند می‌توانند با این قلم به کار خود بپردازند.

“به نظر من داشتن یک قلم برای استفاده در تبلتی که رابط کاربری آن مخصوص انگشتان دست ساخته شده است می‌توند بسیار جذاب باشد. بدون شک نحوه‌ی استفاده از این قلم با نحوه‌ی استفاده از انگشتان دست بسیار تفاوت خواهد داشت و کاربران حس متفاوتی را با هر کدام می‌توانند تجربه کنند.

ما با استفاده از این قلم به کاربرانی که تمایل دارند بر روی تبلت خود شکل‌های متفاوتی را به نمایش درآورند احترام گذاشته‌ایم. کاربران با این قلم می‌توانند کارآیی متفاوتی را با آیپد پرو داشته باشند و معتقدیم که تعداد این افراد نیز آن‌چنان هم کم نیستند.

جانی آیو در مورد نام گذاری این قلم نیز صحبت‌هایی را کرده است. او متقعد است واژه‌ی Stylus هرگز برای این قلم مناسب نبوده زیرا این واژه تاثیر زیادی را از تکنولوژی گرفته است و آن‌ها بیشتر به دنبال واژه‌ای ساده‌تر بوده‌اند و به همین دلیل کلمه‌ی Pencil را برگزیده‌اند.

او معتقد است که قلم اپل تفاوت زیادی را با انگشتان دست خواهد داشت و هرگز نمی‌توان از این قلم به عنوان جایگزین انگشتان دست نام برد. به گفته‌ی وی،‌ قلم اپل برای علامت‌گذاری و کشیدن شکل‌های مختلف در این تبلت مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالی‌که انگشتان دست یک شخص برای استفاده‌ی بهتر در رابط کاربری می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

” به نظر من اصلا نباید قلم اپل را با انگشتان دست یکی دانست چرا که هرکدام دارای کارآیی‌های متفاوتی هستند. قلم اپل برای علامت‌گذاری و کشیدن شکل‌های مختلف تعبیه شده و انگشتان دست هر شخص نیز به وی کمک می‌کند تا بتواند تجربه‌ی بهتری را در رابط کاربری تبلت داشته باشد و از انگشتان خود برای انتخاب موارد مختلف در این رابط کاربری استفاده کند.

پس به نظر من اصلا نباید این دو را یکی دانست چرا که هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. بنابراین باید این ذهنیت را از خود دور کنیم چرا که هیچ کس نمی‌تواند بهتر از خودش از انگشتان دست استفاده کند و آن‌ها را به مکان‌های مورد نظر هدایت کند.”

اپل قلم مخصوص خود را برای تبلت آیپد پرو 99 دلار قیمت گذاری کرده و آن را به زودی روانه‌ی بازار می‌کند. نظر شما در مورد این محصول جدید اپل چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال