سفر اولین فضانورد اماراتی و گزارش ناسا از این رویداد

امارات برنامه خود برای حضور در فضا را به گونه ای تنظیم کرده است که بتواند تا سال 2020 یک کاوشگر فضایی به مریخ بفرستد. در راستای این برنامه ریزی، اولین فضانورد اماراتی همراه با سه همکار خود در حدود یک هفته را در فضا سپری خواهد کرد. این فضانوردکه هزاع المنصوری نام دارد، اولین […]

امارات برنامه خود برای حضور در فضا را به گونه ای تنظیم کرده است که بتواند تا سال 2020 یک کاوشگر فضایی به مریخ بفرستد. در راستای این برنامه ریزی، اولین فضانورد اماراتی همراه با سه همکار خود در حدود یک هفته را در فضا سپری خواهد کرد. این فضانوردکه هزاع المنصوری نام دارد، اولین فضانورد اماراتی است که به فضا سفر می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، ناسا سفر فضانورد اماراتی را پوشش زنده خواهد داد و این فرد در روزهای ۲۷ سپتامبر، ۲۹ سپتامبر، ۳۰ سپتامبر و یک اکتبر مصاحبه های زنده ای با زمین خواهد داشت. این چهار فضانورد تا تاریخ 3 اکتبر به زمین باز خواهند گشت. نیویورک‌تایمز، این سفر فضایی را گزارش داده و عنوان کرده است که این فضانوردان از کپسول سایوز روسی استفاده خواهند کرد. مقر حرکت آن ها از قرقیزستان و در ساعت 9:57 دقیقه به وقت کشور امارات است و ناسا این رویداد را به طور زنده گزارش خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال