با اپلیکیشن Kamcord به راحتی بازی‌های تلفن همراهتان را ضبط کنید

اپلیکیشن kamcord اولین و ساده‌ترین راه برای ضبط و رکورد بازی‌های موبایل و به اشتراک‌گذاری آن‌ها بعد از مدت‌ها که فقط برای سیستم‌عامل IOS عرضه شده بود، سرانجام برای پلتفرم محبوب اندروید هم در دسترس قرار گرفت. از کاربردهای این اپلیکیشن می‌توان به ضبط مراحل مختلف بازی محبوب کلش آو کلنز و یا بازی Minecraft […]

Kamcord (1)اپلیکیشن kamcord اولین و ساده‌ترین راه برای ضبط و رکورد بازی‌های موبایل و به اشتراک‌گذاری آن‌ها بعد از مدت‌ها که فقط برای سیستم‌عامل IOS عرضه شده بود، سرانجام برای پلتفرم محبوب اندروید هم در دسترس قرار گرفت. از کاربردهای این اپلیکیشن می‌توان به ضبط مراحل مختلف بازی محبوب کلش آو کلنز و یا بازی Minecraft اشاره کرد که با به اشتراک‌گذاری این تصاویر با دوستانتان می‌توانید آن‌ها را از استراتژی و نحوه بازی خودتان مطلع ساخته و یا به این طریق آن‌ها را آموزش دهید.

هرچند که اپلیکیشن kamcord تمام بازی‌ها را پشتیبانی نکرده و فقط محبوب‌ترین بازی‌ها را در لیست پشتیبانی خود دارد، اما با این وجود در کار خود بهترین است. یکی از بهترین مزایای این برنامه این است که شما برای استفاده از آن نیاز به روت دستگاه ندارید و بعد از ضبط بازی به راحتی و مستقیماً می‌توانید تصاویر ضبط‌شده و ویدئوی آن را در واتساپ یا هر شبکه اجتماعی دیگری منتشر کنید. اگر در انجام بازی‌های گوشی‌های هوشمند مهارت دارید، این بهترین راه برای نشان دادن مهارت شما در این زمینه بوده و همچنین می‌توانید از این طریق ترفندهای بازی را به دیگران آموزش دهید.

Kamcorde را می توانید از اینجا دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال