دسترسی زائران کربلا به اینترنت پر سرعت

امسال نیز مخابرات از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده است تا زائران کربلا از نظر فنی مشکلی جهت دسترسی به آنتتن و اینترنت نداشته باشند. محمدرضا بیدخام، دبیر ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران، پس از حضور در مرزهای شلمچه و چذابه از فعالیت های صورت گرفته در این مرزها به منظور فراهم آوری رفاه […]

امسال نیز مخابرات از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده است تا زائران کربلا از نظر فنی مشکلی جهت دسترسی به آنتتن و اینترنت نداشته باشند. محمدرضا بیدخام، دبیر ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران، پس از حضور در مرزهای شلمچه و چذابه از فعالیت های صورت گرفته در این مرزها به منظور فراهم آوری رفاه حال زائرین اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، بیدخادم از استقرار چتر وای فای جهت ارتباطات بهتر در مرزهای خوزستان خبر داد که در روزهای آینده باز خواهد شد. همچنین از بهره برداری ۸ سایت پرتابل همراه با آخرین فناوری روز جهت دسترسی بهتر به اینترنت و آنتن دهی خبر داد. افزایش ظرفیت های ارتباطی در مرزهای شلمچه و چذابه موجب شده است تا زائران تا لب مرز به اینترنت نسل سوم و چهارم دسترسی داشته و پس از آن نیز آنتن دهی مناسب و دسترسی خوبی به ارتباطات وای فای داشته باشند. تمام تلاش ستاد اربعین شرکت مخابرات و ستاد اربعین وزارت ارتباطات با همکاری استانداری و نهادهای مسئول، ایجاد و برقراری بهترین شرایط سفر معنوی اربعین در دو بعد فنی و غیر فنی برای تمام زائرین است.

دبیر ستاد اربعین از استفاده از تمامی ظرفیت های فنی مجموعه مخابرات خبر داد تا زائران مشکلی در برقراری ارتباط اینترنتی و آنتن دهی نداشته باشند. رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان نیز در این باره گفت: نصب و راه اندازی ۴ سایت ثابت جایگزین سایت‌های پرتابل B.T.S در مسیرهای چذابه و شلمچه با تکنولوژی 3G و 4G از اقدامات مخابرات استان خوزستان در زمینه ارتباطات سیار است. در همین حال سالن ترانزیت مرز چذابه با نصب ۴ دستگاه سوییچ و ۱۲ دستگاه access point و سالن ترانزیت شلمچه با نصب و راه اندازی ۲ دستگاه سوییچ و ۱۶ دستگاه accesspoint از پوشش وای فای بهره مند خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال