کیا آپدیت Android Auto و Apple CarPlay را به خودروهای قدیمی خود می‌آورد

پیش از این کیا، برخی از خودروهای جدید خود را با پشتیبانی از سیستم Android Auto عرضه کرده بود و حالا این شرکت اعلام کرده که قصد دارد با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید، بعضی از خودروهای قدیمی که امکان دریافت این آپدیت را دارند، به این سیستم مجهز کنند. همچنین خودروهای جدید این شرکت نیز قرار است […]

پیش از این کیا، برخی از خودروهای جدید خود را با پشتیبانی از سیستم Android Auto عرضه کرده بود و حالا این شرکت اعلام کرده که قصد دارد با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید، بعضی از خودروهای قدیمی که امکان دریافت این آپدیت را دارند، به این سیستم مجهز کنند. همچنین خودروهای جدید این شرکت نیز قرار است آپدیت مخصوص سیستم CarPlay شرکت اپل را دریافت کنند.

این آپدیت قرار است برای پلفترم UVO که تمامی اطلاعات مریوط به سیستم خودرو در آن قرار دارد، عرضه گردد. همچنین باید اشاره داشته باشیم که این آپدیت تنها برای مدل‌هایی که کیا اعلام کرده، عرضه خواهد شد و تنها خودروهایی که به صورت پیش‌فرض، به سیستم ناوبری مجهز هستند، می‌توانند این آپدیت جدید را دریافت کنند. برای اطلاع از لیست این خودروها، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

کیا اعلام کرده که از پایان ماه جاری، این آپدیت در اختیار کاربران قرار گرفته آنها می‌توانند با مراجعه به بخش نرم‌افزاری اتومبیل خود، از منتشر شدن این آپدیت مطلع گردند. همچنین آموزش آپدیت قدم به قدم نیز برای این خودرو از طریق پلتفرم UVO3 وجود خواهد داشت. اینطور که کیا اعلام کرده، کاربران باید در سایت myuvo.com نیز ثبت‌نام کنند تا بتوانند از آخرین اطلاعات مربوط به آپدیت سیستم نرم‌افزاری خودرو خود، مطلع شوند.

بسیار جالب است که کیا اجازه آپدیت کردن سیستم نرم‌افزاری خودروها را به کاربران سپرده چرا که دیگر شرکت‌ها برای انجام این کار، کاربران را به مراجعه به مراکز پشتیبانی این شرکت تشویق می‌کنند. هر چند، این کار به صورت رایگان انجام می‌شود، بسیاری از کاربران وقت کافی برای انجام این کار را نخواهند داشت. همینطور باید اشاره کنیم از آنجایی که شریک تجاری این شرکت یعنی هیوندای، Android Auto را برای بسیاری از خودروهای خود عرضه کرده، جای تعجب ندارد که کیا بخواهد این سیستم را به ناوگان حمل و نقل خود آورد.

Andorid Auto امکانات بسیار زیادی را می‌تواند برای کاربران به همراه داشته باشد و زمانی که آن‌ها با گوشی خود به خودرو متصل می‌شوند، می‌توانند کارهای زیادی همچون پخش موسیقی از طریق دستگاه یا استفاده از سرویس‌های گوگل را انجام دهند. حتی امکان استفاده از Google Maps نیز برای کاربران وجود خواهد داشت، موردی که شاید یکی از نیازهای اصلی بسیاری از استفاده‌کندگان باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال