قاب جدید آیفون به شما اجازه می‎دهد یک گوشی اندرویدی به همراه داشته باشید

وب‎سایت Kickstarter شاهد ثبت پروژه‎ای به اسم “Eye” با هدف کسب سرمایه‎گذاری جمعی 95 هزار دلاری بود. بعد از مدت 32 روز از آغاز شکل‎گیری، پروژه‎ی ساخت این قاب آیفون اپل توانست بیش از 97 هزار دلار به دست آورد. شاید سوالی که ایجاد شود علت این موفقیت آن‎هم به خاطر تنها یک قاب است. […]

وب‎سایت Kickstarter شاهد ثبت پروژه‎ای به اسم “Eye” با هدف کسب سرمایه‎گذاری جمعی 95 هزار دلاری بود. بعد از مدت 32 روز از آغاز شکل‎گیری، پروژه‎ی ساخت این قاب آیفون اپل توانست بیش از 97 هزار دلار به دست آورد. شاید سوالی که ایجاد شود علت این موفقیت آن‎هم به خاطر تنها یک قاب است. علت این است که پشت این قاب دارای یک نمایشگر مجزا برای اندروید است. در حالی‎که اسپیکرها، دوربین‎ها و میکروفون‎های آیفون با در پشت قاب با همتاهای اندرویدی خود محل مشترکی را در اختیار دارند، سایر بخش‎های گوشی اندرویدی که در قاب “Eye” قرار می‎گیرد به طور کامل از گوشی iOS جدا است.

صفحه‎ی پشتی این قاب یک نمایشگر 5 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‎دی (1920 در 1080 پیکسل) در اختیار دارد. گوشی دوم مجهز به سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 و چیپست Helio P20 به همراه یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T880 MP2 با فرکانس 900 مگاهرتز است. قابلیت‎های always on display، پشتیبانی از فناوری شارژ بی‎سیم و یک باتری با گنجایش 2800 میلی‎آمپرساعت نیز دیده می‎شوند. سایر مشخصات قسمت اندرویدی شامل 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‎داخلی، پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی تا 256 گیگابایت، دو شیار برای سیم‎کارت، قابلیت‎های NFC و درگاه 3.5 میلی‎متری هدفون  می‎شوند. قاب “Eye” در دو اندازه ارائه می‎شود، یک مدل به اندازه‎ی آیفون 6، آیفون 6 اس و آیفون 7 و مدل بزرگتر مدل‎های آیفون 6 پلاس، آیفون 6 اس پلاس و آیفون 7 پلاس را در خود جا می‎دهد.

در زمان استفاده از آیفون، باتری این قاب استفاده نمی‎شود و زمانی به کار گرفته می‎شود که آیفون تحت استفاده‎ی کاربر قرار ندارد. در حال حاضر این قاب را می‎توان به قیمت 129 دلار با پشتیبانی از ارتباط 4G سفارش داد و شهریورماه سال آینده تحویل گرفت. علاقه‎مندان می‎توانند با پرداخت 20 دلار بیشتر آن را 30 روز زودتر دریافت کنند. قیمت فروش این قاب در بازار 229 دلار خواهد بود.

حتی با آن‎که این قاب توانسته میزان سرمایه‎ی لازم برای تولید را کسب کند ولی اگر این مقدار به 500 هزار دلار افزایش پیدا کند، شاهد استفاده از یک باتری با گنجایش 10000 میلی‎آمپرساعت خواهیم بود که به کاربر اجازه می‎دهد از آن به عنوان یک پاوربانک استفاده کند. با رسیدن به مبلغ 3 میلیون دلار این قاب گواهینامه‎ی IP67 را خواهد داشت و مبلغ 6 میلیون باعث می‎شود که به قابلیت بوت دوگانه با سیستم‎عامل اوبونتو مجهز شود و در نهایت 15 میلیون قابلیت بوت سه‎گانه با سیستم‎عامل‎های اوبونتو و ویندوز 10 موبایل را نیز به این قاب اضافه می‎کند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال