کو تقاضای بازار برای آیفون ۱۵ را کمتر از نسل های قبلی می داند

گزارش جدیدی که توسط تحلیل گر منابع اپل منتشر شده نشان می دهد نسل جدید آیفون اپل احتمالا با تقاضای کمتری در بازار مواجه خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های جدید نشان می دهد آیفون ۱۵ نسبت به آیفون ۱۴ از تقاضای کمتری برخوردار خواهد بود. مینگ چی کو […]

گزارش جدیدی که توسط تحلیل گر منابع اپل منتشر شده نشان می دهد نسل جدید آیفون اپل احتمالا با تقاضای کمتری در بازار مواجه خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های جدید نشان می دهد آیفون ۱۵ نسبت به آیفون ۱۴ از تقاضای کمتری برخوردار خواهد بود. مینگ چی کو تحلیل گر بازار ادعا می کند تقاضای بازار برای آیفون 15 کمتر از آیفون ۱۴ بوده و  این اظهار نظر طی یک پیش بینی انجام شده است. به گفته این تحلیل گر در صورتی که تقاضای آیفون های حدید در نیمه دوم سال بهتر از انتظارات پیش بینی شده نباشد باعث افزایش فشار روی تامین کنندگان خواهد شد. کو در ادامه این گزارش گفته است این وضعیت تنها به آیفون های ۱۵ محدود نبوده و احتمالا کلیه محصولات سخت افزاری اپل که در ۶ ماهه دوم امسال عرضه میشوند در بازار با عملکرد ضعیفی نسبت به گذشته مواجه میشوند.

آیفون ۱۵ اپل که شهریور امسال رونمایی خواهد شد با حاشیه های باریک تر و تعمیر پذیری بهتر به لطف شاسی های باز خود عرضه میشود. همچنین در مدل های پرو این دستگاه شاهد دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور کوچکتر خواهیم بود. گزارش‌های دیگری نیز در مورد محدودیت عرضه مدل های پرو آیفون ۱۵ منتشر شده بود که به موجودی آنها ارتباط داشته و از تولید کمتر آن در ابتدای سال خبر داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال