پنبه های آزمایشگاهی جای پنبه های طبیعی را می‌گیرند

استارتاپ آمریکایی طی همکاری با یک شرکت ژاپنی نوعی پنبه آزمایشگاهی توسعه داده که می تواند به جای پنبه طبیعی مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ گالری طی همکاری با شرکت سوزوران مدیکال پنبه های تولید شده در آزمایشگاه را به زودی وارد بازار می کند. این شرکت […]

استارتاپ آمریکایی طی همکاری با یک شرکت ژاپنی نوعی پنبه آزمایشگاهی توسعه داده که می تواند به جای پنبه طبیعی مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ گالری طی همکاری با شرکت سوزوران مدیکال پنبه های تولید شده در آزمایشگاه را به زودی وارد بازار می کند. این شرکت آمریکایی امکان تولید ۳۰ هزار تن پنبه به صورت آزمایشگاهی را دارد و قرار است آنها را طی یک مشارکت ده ساله با سود ۵۰ میلیون دلاری عرضه کند. بنیان گذار این شرکت می گوید این هدفی بزرگ خواهد بود و برای نخستین بار چنین پنبه ای تولید و به بازار عرضه میشود.

یاسوهیرو کوئیدا، مدیر شرکت ژاپنی نیز قصد دارد از این پنبه که حاصل رشد سلول ها به جای گیاهان است در پنبه آرایشی، ملحفه، محصولات پزشکی و پنبه های جاذب استفاده خواهد کرد.

البته کوئیدا اعلام کرد این شرکت همچنان استفاده از پنبه های طبیعی را ادامه خواهد داد. زیرا ممکن است پنبه های جدید با مشکل عدم استقبال مصرف کنندگان مواجه شود. وی می گوید: تولید این پنبه ها می تواند به تاثیرات ناشی از تغییرات آب و هوایی و یا بیگاری کشیدن از کودکان در مزارع پنبه پایان دهد. همچنین فناوری جدید می تواند در آینده از نظر تجاری پیشرفت کرده و به یک نوآوری برای تغییر مفهوم تولید پنبه تبدیل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال