اونتادور میورا هومیج لامبورگینی یکی از زیباترین‌ خودروهایی است که تاکنون ساخته شده است

خیلی از افراد اعتقاد دارند که خودروی قدیمی و بسیار باریک میورا شرکت لامبورگینی، زیباترین خودرویی است که تا به امروز تولید و طراحی شده است. اما در سمت دیگر ماجرا، نسخه اونتادور این شرکت برخلاف نسخه قدیمی، دارای طراحی ظاهری بسیار خشن و متفاوتی است. در حقیقت شمایل آن بسیار برجسته بوده و توحه هر […]

خیلی از افراد اعتقاد دارند که خودروی قدیمی و بسیار باریک میورا شرکت لامبورگینی، زیباترین خودرویی است که تا به امروز تولید و طراحی شده است. اما در سمت دیگر ماجرا، نسخه اونتادور این شرکت برخلاف نسخه قدیمی، دارای طراحی ظاهری بسیار خشن و متفاوتی است. در حقیقت شمایل آن بسیار برجسته بوده و توحه هر راننده یا خریداری را به سمت خود جلب خواهد کرد. اما در هر صورت این مدل جدید نیز دارای زیبایی‌های خاص خود بوده و با مشاهده آن حس بسیار خوبی به فرد دست خواهد داد.

البته با این حال شرکت لامبورگینی در این مسیر متوقف نشده است و در 50امین سالگرد تولید خودروی میورا، یک نسخه جدید از خودروی اونتادور خود را طراحی و تولید کرده است. این خودروی جدید شرکت لامبورگینی که اونتادور میورا هومیج نام دارد در طی فستیوال Speed این هفته در Goodwood مورد رونمایی قرار گرفت. این نسخه جدید دارای دو رنگ متفاوت بر روی بدنه خود  بوده و از طرفی نشان Miura نیز بر روی بدنه آن به چشم می‌خورد. خودرویی که در این تصاویر شاهد آن هستید دارای رنگ‌های قرمز و طلائی بوده که البته ممکن است براساس سلایق مختلف افراد، زیبا یا زشت باشد. لوگوی Miura در بخش‌های داخلی و خارجی این خودرو ثبت شده است و از طرفی موتوری 6.5 لیتری با قدرت 700 اسب بخار در درون آن قرار گرفته است. جالب است بدانید که نسخه P400SV اونتادور که مدل نهایی آن به شمار می‌آید، موتوری با قدرت 380 اسب بخار را ارائه می‌دهد.

البته خودروی اونتادور میورا هومیج لامبورگینی به صورت انبوه تولید نخواهد شد. در واقع به خاطر 50امین سالگرد تولید مدل قدیمی میورا، قرار است تنها 50 نسخه از این خودرو تولید و عرضه شود. این در حالی است که نسخه‌های دیگر اونتادور به تعداد 764 عدد تولید و فروخته شده‌اند. پس شاید بهتر باشد هم اینک به منظور پیش خرید این خودروی جدید اقدام نمایید.