لامبورگینی مرکز تحقیقاتی جدیدی با محوریت توسعه مواد سبک راه‌اندازی می‌کند

لامبورگینی بیش از سه دهه است که در راستای توسعه مواد سبک برای استفاده در خودروی‌های خود تحقیق می‌کند و امکانات پژوهشی زیادی را به راه‎اندازی توسعه مواد جدید و بهتر اختصاص داده است. یکی از تحولات اخیر خودروسازی جعل کامپوزیت بود که به اندازه فیبر کربن معمولی قوی بود اما می‌تواند با هزینه کمتر […]

لامبورگینی بیش از سه دهه است که در راستای توسعه مواد سبک برای استفاده در خودروی‌های خود تحقیق می‌کند و امکانات پژوهشی زیادی را به راه‎اندازی توسعه مواد جدید و بهتر اختصاص داده است.

یکی از تحولات اخیر خودروسازی جعل کامپوزیت بود که به اندازه فیبر کربن معمولی قوی بود اما می‌تواند با هزینه کمتر و سرعت بیشتر نیز تولید شود.

کامپوزیت‌های جعل شده توسط آزمایشگاه پیشرفته ساخت کامپوزیت (ACSL)، مرکز تحقیقاتی مستقر در دانشگاه واشنگتن در سیاتل واشنگتن توسعه داده می شد. این تکنولوژی برای اولین بار در سال 2010 با Sesto Elemento آغاز شد که در آن ظرفیت ساختاری و همچنین چگونگی ساخت سریع مواد، ارائه می‌شد.

fger

لامبورگینی قصد دارد مرکز تحقیقاتی جدیدی را در ACSL توسعه دهد. مرکز تحقیقاتی جدید هنوز هم در سیاتل مستقر است، به ویژه به دلیل همکاری با بوئینگ که از این توسعه در مواد سبک بهره‌مند خواهد شد.

محققان در این مرکز تحقیقاتی ارتباط نزدیکی با کارکنان مرکز تحقیقات کامپوزیت پیشرفته (ACRC) خواهند داشت که در ساختمان مرکزی این خودروسازی در کارخانه‌ی سانتاگاتا بولونیزه در ایتالیا قرار دارد. در ACRC محققان موظف به اجرای تکنولوژی‌های جدید در خط تولید هستند.

fgre

Maurizio Reggiani، رئیس تحقیق و توسعه لامبورگینی گفت: با ادامه توسعه مواد کامپوزیت جعلی اختراع شده ما، قادر خواهیم بود محصولی را تولید کنیم که بتواند خودروهای ورزشی لامبورگینی را در عملکرد و ظاهر افزایش دهد. توانایی این نوع از مواد سبک مزیتی را به لامبورگینی به ارمغان می‌آورد که خودروهای ما و همچنین فرآیند تولید در آینده از آن بهره‌مند خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال