[نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2015] رونمایی لامبورگینی از خودروی زیبا و پر قدرت Huracán LP 610-4 Spyder

احتمالا شما هم با اتومبیل پر سرعت و زیبای Huracan شرکت لامبورگینی که در سال 2014 معرفی شد، آشنایی داشته باشید. حالا کمپانی ایتالیایی لامبورگینی نسخه‌ای تقویت‌شده از این ابر خودرو را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت و با نام Huracán LP 610-4 Spyder معرفی و باز هم جاه‌طلبی‌های خود را به رخ همگان کشید. لامبورگینی در […]

احتمالا شما هم با اتومبیل پر سرعت و زیبای Huracan شرکت لامبورگینی که در سال 2014 معرفی شد، آشنایی داشته باشید. حالا کمپانی ایتالیایی لامبورگینی نسخه‌ای تقویت‌شده از این ابر خودرو را در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت و با نام Huracán LP 610-4 Spyder معرفی و باز هم جاه‌طلبی‌های خود را به رخ همگان کشید.

لامبورگینی در خودروی جدید خود، از سیستمی الکتریکی جدیدی بهره برده که به کمک آن، سقف خودرو تنها در عرض 17 ثانیه، به صورت کامل باز یا بسته می‌شود. نکته‌ی بسیار مهم این بخش، حفظ جاذبه‌ی پایین در قسمت مرکزی خودرو، حتی زمانی که سقف آن جمع شده، می‌باشد و این نشان می‌دهد که مهندسین شرکت علاوه بر زیبا نگاه داشتن خودرو، تمامی نکات آیرودینامیکی را نیز رعایت کرده‌اند.

Lamborghini’s Huracán LP 610-4 Spyder is 201mph of roofless glee 2

ترکیب هوشمندانه‌ی فیبر کربن و آلومینیوم در بدنه‌ی این خودرو، سبب شده تا وزن خودرو تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده و وزن آن تنها 3,399 پوند باشد. همچنین معیاری با نام “سفتی پیچشی” نیز در این خودرو نسبت به لامبورگینی گالاردو، تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است.

البته نمی‌توان حرفی از لامبورگینی به میان آورد و در مورد موتور قدرتمند این ابر خودرو صبحت نکرد. به همین جهت باید بدانید که Huracán LP 610-4 Spyder با داشتن موتور قدرتمند 5.2-لیتری V10 و دور موتور بالای 8700 دور دقیقه، قادر خواهد بود 610 اسب بخار نیرو تولید نماید.

Lamborghini’s Huracán LP 610-4 Spyder is 201mph of roofless glee 3

چنین قدرت بالا و موتور قدرتمندی، باعث شده تا حداکثر سرعت این اتومبیل 323 کیلومتر بر ساعت باشد. همچنین شتاب صفر تا صد این خودرو، 3.4 ثانیه بوده و تنها 10.2 ثانیه طول می‌کشد سرعت آن به 199 کیلومتر بر ساعت برسد. البته نمی‌توان نقش پر رنگ جعبه‌دنده‌ی 7-تایی این خودرو را نیز در رسیدن به چنین سرعت و کنترل آن، نادیده گرفت.

تکنولوژی LDS لامبورگینی (فرمان پویا) نیز از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این اتومبیل به حساب می‌آید که همراه با آن، ترمز‌های سرامیکی و 20-اینچی Giano، می‌توانند چرخ‌ها را در هر زمانی متوقف سازند.

Lamborghini’s Huracán LP 610-4 Spyder is 201mph of roofless glee 4

در قسمت داخلی، به هر جا که بنگرید، چرم‌های Alcantra و ناپا دیده می‌شود. همچنین یک صفحه‌نمایش 12.3-اینچی بزرگ در قسمت وجود دارد که در آن می‌توان تنظیمات و کنترل همه چیز را مشاهده نمود. تمامی دکمه‌های کنترلی و اصلی خودرو نیز بر روی فرمان تعبیه شده‌اند تا دسترسی به آنها بسیار آسان باشد و شاید تنها چند دکمه‌ی خاص مثل جمع‌‌کننده‌ی سقف خودرو، در کنسول مرکزی قرار گرفته باشد.

Lamborghini’s Huracán LP 610-4 Spyder is 201mph of roofless glee 5

لامبورگینی امید دارد تا بتواند خودروی Huracán LP 610-4 Spyder را در بهار سال 2016 و با قیمت 186,450 یورو (208 هزار دلار) وارد بازار نماید.

نظر شما در مورد این ابر خودرو چیست؟ آیا لامبورگینی می‌تواند با عرضه‌ی این اتومبیل، راه هموار گالاردو، آوانتادور و سایر خودروهای قبلی را هموارتر از همیشه کند؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال