ال‌جی از گوشی میان رده Ray رونمایی کرد؛ صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی

شرکت کره‌ای تبار ال‌جی، امروز از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود، موسوم به LG Ray X190 که مناسب آن دسته از کاربرانی است که به دنبال گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش بزرگ اما مقرون به صرفه هستند، رونمایی کرد. این گوشی جدید بسیار شبیه به LG G4 Stylus بوده و دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی از نوع IPS است. دوربین […]

شرکت کره‌ای تبار ال‌جی، امروز از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود، موسوم به LG Ray X190 که مناسب آن دسته از کاربرانی است که به دنبال گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش بزرگ اما مقرون به صرفه هستند، رونمایی کرد. این گوشی جدید بسیار شبیه به LG G4 Stylus بوده و دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی از نوع IPS است. دوربین این دستگاه را شاید بتوان کمی بالاتر و بهتر از گوشی‌های این رنج قیمت دانست؛ چراکه دوربین سلفی آن دارای سنسوری 8 مگاپیکسلی بوده و دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با تصویربرداری 1080 پیکسلی در پشت دستگاه است.

LG Ray-1

طراحی LG Ray با جنس آلومینیم مانند خود (آلومینیم واقعی نیست) که خیلی خوب صیقل خورده است و وجود دکمه فیزیکی در قاب پشتی زیر دوربین اصلی، ما را به یاد گوشی G4 این شرکت می‌اندازد. این گوشی تازه‌نفس ال‌جی ضخامتی در حدود 9.3 میلی‌متر داشته و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری نسبتاً بزرگ 3000 میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد کرد.

LG Ray در عین اینکه قیمتی مقرون به‌صرفه خواهد داشت، دارای محدودیت‌ها و نقاط ضعفی است. صفحه‌نمایش آن تنها دارای رزولوشن 720 پیکسلی است که چگالی تصویر 267 پیکسل در هر اینچ را به همراه خواهد داشت و همچنین از ارتباطات مخابراتی LTE پشتیبانی نکرده و در این رابطه تنها به 3G اکتفا خواهد کرد. البته گفته می‌شود که باتری این گوشی، توانایی پشتیبانی از 10 ساعت مکالمه مداوم را خواهد داشت که کمی غیرقابل باور است و باید دید که آیا پس از عرضه گوشی، این میزان حقیقت خواهد داشت یا خیر.

LG Ray-3

چیپست هشت هسته‌ای MT6592M مدیاتک به همراه 1 گیگابایت حافظه رم، وظیفه قدرت بخشیدن به این گوشی را بر عهده خواهند داشت که البته هنوز استفاده از چیپست فوق‌الذکر تأیید نگشته است و اطلاعات دقیقی در این رابطه در اختیار نیست.

در پایان باید اضافه کنیم که LG Ray میزبان نسخه 5.1 اندروید آب‌نبات‌چوبی بوده، برخی از ویژگی‌های کلیدی سری G ال‌جی نظیر Knock Code و Gesture Shot را به ارث برده و در کشور روسیه قیمتی در حدود 232 دلار خواهد داشت. از آنجایی که معمولاً گجت‌ها در این کشور کمی با قیمت بالاتر فروخته می‌شوند، انتظار می‌رود که این گوشی در سایر کشورها قیمت پایین‌تری داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال