رونمایی از iPad Pro اپل با صفحه نمایش 12.9 اینچی تا ماه سپتامبر به تاخیر افتاد

بنا به گزارشات منتشر شده، شرکت اپل در حال طراحی iPad Pro با صفحه نمایش 12.9 اینچی می‌باشد، ولی عرضه این محصول آن طور که انتظار می‌رفت، نبوده و ماه سپتامبر زمان ورود آن با بازار اعلام شده است. بر طبق خبرهای منتشر شده از پایگاه خبری بلومبرگ، کمپانی اپل در حال ساخت آیپدی با صفحه […]

بنا به گزارشات منتشر شده، شرکت اپل در حال طراحی iPad Pro با صفحه نمایش 12.9 اینچی می‌باشد، ولی عرضه این محصول آن طور که انتظار می‌رفت، نبوده و ماه سپتامبر زمان ورود آن با بازار اعلام شده است.

بر طبق خبرهای منتشر شده از پایگاه خبری بلومبرگ، کمپانی اپل در حال ساخت آیپدی با صفحه نمایش بزرگتر می‌باشد و برای تاخیر خود دلایل خاصی دارد.

مطمئنا شرکت اپل در حال مذاکره با یکی از کمپانی‌های سازنده صفحه نمایش می‌باشد. بنظر می‎آید که این صفحه نمایش بزرگتر، باعث بوجود آمدن مشکلاتی در تولید آن گشته است و به احتمال زیاد، همین مورد دلیل اصلی تاخیر در عرضه آیپد جدید می‌باشد. یکی از کمپانی‌های LG، Sharp یا Japan Display می‎تواند انتخاب اپل برای ساخت صفحه نمایش آیپد جدید باشد.

میزان فروش آیپدهای شرکت اپل طی یکسال گذشته بطور ثابت کاهش یافته است که عرضه آیفون‌های جدید با صفحه نمایش بزرگتر می‌تواند دلیل این موضوع باشد. همچنین عرضه آیپد بزرگتر می‌تواند به کاهش فروش آیپد 9.7 اینچی و آیپدمینی 7.9 اینچی منجر شود.

پایگاه خبری بلومبرگ این مطلب را نیز افشا کرد که اپل به احتمال زیاد در حال تمرکز بیشتر برای فروش آیپدهای 12.9 اینچی در عرصه تجارت و کسب و کار است. این مورد امکان پذیر است، همانطور که اپل قبلا هم از آن بهره برده است. پیش بینی می‎شود که فروش آیپد از این راه در سال 2013 از تعداد 19 میلیون دستگاه به 101 میلیون دستگاه در سال 2018 افزایش یابد.

همچنین شایعات منتشر شده خبر از رونمایی آیپد 12.9 اینچی بهمراه سیستم عامل OS X (به جای iOS) می‌دهند. این سیستم عامل جدید مطمئنا در عرصه کسب و کار، موفق‌تر از iOS خواهد بود.

بنظر شما، تمرکز اپل در فروش آیپدهای خود در تجارت و کسب وکار، تا چه اندازه می‌تواند برای این شرکت سود‌دهی داشته باشد؟